کد خبر: ۱۴۶۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
رئیس مجمع نمایندگان فارس در گفتگوی اختصاصی با «شیرازه»:

رئیس جمهور آینده نباید اولویت های اقتصادی این ملت را فدای مصلحت اندیشی کند

ابراهیم عزیزی گفت: رئیس جمهور آینده باید تلاش کند اولویت‌های اقتصادی این ملت را فدای مصلحت اندیشی نکند و از مولفه‌های قدرت‌زا در تعیین منافع ملی حداکثر استفاده را ببرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، اهميت و جايگاه ويژه انتخابات موجب شده که دشمنان نظام اسلامي، تمامي تلاش خويش را به کار بگيرند تا مردم را نسبت به شرکت در انتخابات دلسرد و مأيوس نمايند تا بدين وسيله نظام را از اين پشتوانه قوی محروم سازند و بتوانند در روند حرکت نظام خلل وارد نمايند.

برای خنثی نمودن توطئه دشمنان بايد تدابير و راهکارهايي انديشيده شود که انگيزه مشارکت مردم در انتخابات افزايش یابد و زمينه حضور حداکثری آنان فراهم گردد.

اما باید دید معیارهای یک انتخاب درست و اصلح چیست و مردم چگونه باید کاندیدای خود را برگزینند.

انتخابات پیش رو تداوم بخش توفیقات بزرگ ملت ایران درعرصه‌های ملی وبین‌المللی است/رئیس جمهور آینده نباید اولویت های اقتصادی این ملت را فدای مصلحت اندیشی کند

به همین خاطر «پایگاه تحلیلی خبری شیرازه» در ادامه سلسله گفتگوها به سراغ ابراهیم عزیزی نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان فارس رفته است.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در ابتدا با بیان اینکه در نظام سیاسی مبتنی بر دین، امروز ایران اسلامی قدرتمندانه درحال تصرف قله‌های هدف گذاری شده خود است، گفت: توسعه و عمق بخشی به اندیشه های دینی و اسلامی قطعا در انتخابات پیش‌رو باید همه مردم ایران اسلامی به اهداف بلند نظام اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

عزیزی در ادامه  دسترسی به همه این اهداف را در سایه  انتخاب دقیق، حساب شده، هوشمندانه و با بصیرت امکان پذیر دانست و افزود: امید است در این دوره مردم ما به این نکات توجه بیشتری کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص معیار انتخاب شایسته و اصلح که فرمودند: بدون شک فردی که برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب می‌شود باید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد که بتواند کشور بزرگ ایران را به خوبی مدیریت کند، اشاره کرد و گفت: یک رئیس جمهور اصلح باید یک سری قابلیت‌های فردی و توانمندی‌های مدیریتی را داشته باشد که بتواند اداره امور کشور را به درستی انجام دهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلابی ملت ایران را از جمله موضوعات مهم و محوری برشمرد که باید رئیس جمهور آینده از آن برخوردار باشد.

عزیزی با اشاره به اینکه ایستادگی روی مواضع بر حق ملت ایران در مجامع جهانی و منطقه‌ای، از جمله شاخصه‌هایی است که رئیس جمهور آینده باید از آن بهره‌مند باشد، افزود: دارا بودن روحیه مردمی و ارتباط موثر و تعیین کننده با مردم از دیگر ویژگی‌های یک رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید با برنامه وارد میدان شود، تاکید کرد: کسی که دارای ویژگی برنامه محوری نباشد نمی‌‍‌‌تواند کشور بزرگی مثل ایران را در حوزه اجرا مدیریت کند.

رئیس جمهور آینده نباید اولویت های اقتصادی این ملت را فدای مصلحت اندیشی کند

این نماینده مجلس ادامه داد: فرد منتخب ریاست جمهوری باید در همه سطوح پایبند به شعارها و گفتمان انقلاب اسلامی باشد، همچنین بایستی تلاش کند نظام سلطه (آمریکا و هم‌پیمانانش) را به نوعی مورد ارتباط قرار دهد که عزت ملت ایران حفظ شود و بتواند مقتدرانه از مواضع ملت ایران دفاع کند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس همچنین اضافه کرد: رئیس جمهور آینده باید تلاش کند اولویت های اقتصادی این ملت را فدای مصلحت اندیشی نکند و از مولفه های قدرت‌زا در تعیین منافع ملی حداکثر استفاده را ببرد.

به گفته عزیزی رئیس جمهور آینده باید یک روحیه ولایتمداری در میدان عمل داشته باشد و خود را سرباز این ملت و مکتب انقلاب اسلامی بداند و از روحیه شجاعت و جسارت برخوردار باشد، به توانمندی‌ها و قابلیت‌های داخلی ایران اسلامی اعتقاد و باور داشته باشد، زمینه وحدت و انسجام حداکثری مردم را فراهم کند و در نهایت باید تلاش کند با قدرت های سلطه گر قاطعانه و شجاعانه روبرو شود.

مشارکت بالا نشان دهنده بصیرت آگاهی و هوشیاری ملت بزرگ ایران است

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: بدون شک مشارکت حداکثری مردم یک مولفه بسیار مهم در انتخابات است و حضور مردم ما در پای صندوق های رای دست آوردهای زیادی به همراه دارد و مطمئن هستیم مثل همیشه مردم این بار هم در صحنه خوش خواهند درخشید، چون اگر مردم به دلایلی حضور حداکثری نداشته باشند منافع و قدرت ملی و بازدارندگی که امروز نظام اسلامی در برابر برخی دشمنان نیاز دارد دچار خدشه خواهد شد.

به گفته عزیزی مشارکت بالا تامین کننده منافع ملی، تضمین کننده اهداف انقلاب اسلامی و نشان دهنده بصیرت آگاهی و هوشیاری ملت بزرگ ایران است.

امثال سرداران دلیر سپاه اسلام امروز منتظر انتخاب آگاهانه و با بصیرت ملت ایران هستند

رئیس مجمع نمایندگان فارس در خصوص اهمیت این انتخابات عنوان کرد: قطعا انتخابات پیش رو تداوم بخش توفیقات بزرگ ملت ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است به ویژه در ادامه مقابله ملت بزرگ ایران اسلامی در روبروی نظام سلطه انتخابات می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

عزیزی در پایان با بیان اینکه انتخابات پیش رو در جهت معرفی ارزش‌های نظام اسلامی بسیار مهم است، افزود: امثال سرداران دلیر سپاه اسلام امروز منتظر انتخاب آگاهانه و با بصیرت ملت ایران هستند.

 انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
0
این آقای بزیزی هرجا وارد میشه دافعه داره. حالا که سید رییسی میخواد رای بیاره ببینم با ورود عزیزی اوضاع رو خراب میکنه که رییسی رای نیاره؟