کد خبر: ۱۴۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

پیشکسوتان فوتبال در لامرد تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی، پنج نفر از ایثارگران پیشکسوت فوتبال و خانواده معزز شهدا در شهرستان لامرد تجلیل شدند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، به مناسبت گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و همچنین آزادسازی خرمشهر با همکاری و هماهنگی حاج حبیب صفری مسئول تیم پیشکسوتان شهرستان لامرد، از سه تن از ایثارگران پیشکسوت فوتبال لامرد شامل احمد خشنو، جابر محمدی، حمزه زائری و مصطفی شعبانی برادر شهید شعبانی و عمار برزگر فرزند شهید برزگر در محل تمرین و بازی پیشکسوتان زمین چمن آموزش و پرورش این شهرستان  تجلیل شد.

تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در لامرد

 صادق فالی رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد الگو قراردادن مرام و مردانگی پهلوانان در زندگی روزمره را مورد تاکید قرار داد و گفت: از رشادتهای جوانان در دوران ۸ ساله دفاع مقدس، بویژه در عملیات بیت المقدس که منجر به پیروزی و فتح خرمشهر را در بر داشت قدردانی می‌کنیم.

وی، بیان کرد: از حضور در جمع شما پیشکسوتان ابراز خرسندی می‌کنم و هفته ترویج فرهنگ پهلوانی را به جامعه ورزش بخصوص شما پیشکسوتان تبریک می گویم.

در ادامه این مراسم، حاج حبیب صفری مسئول تیم فوتبال پیشکسوتان از حضور فالی رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد و پیشکسوتانی که در این مراسم حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد.

فالی، تصریح کرد: تمام تلاشمان بر این است که جلسات برگزاری فوتبال و تمرینات را به صورت مدوّن و برنامه ریزی شده انجام دهیم.

در پایان، از پیشکسوتان فوتبال با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

لامرد یکی از شهرهای جنوبی استان فارس است که در ۳۷۵ کیلومتری با این مرکز قرار دارد.

انتهای پیام/ع/ر

نظرات بینندگان