کد خبر: ۱۴۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

آتش سوزی بزرگ کارخانه ضایعات و مواد بازیافتی مهار شد

انبار ضایعات یک کارخانه مواد بازیافتی در بلوار ولایت ظهر امروز آتش گرفت و آتش‌نشانان سه ایستگاه برای خاموش کردن آن تلاش کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، وقوع این آتش‌سوزی ساعت ۱۴:۳۳ ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان سه ایستگاه ۷، ۱۰ و ۱۳ را به همراه سه تانکر آب و خودروی حامل دستگاه های تنفسی به محل آتش‌سوزی واقع بلوار ولایت خیابان محمدی اعزام کرد.

براساس گزارش اعلامی از این حادثه: در دو سوله ۵۰۰ متری یک کارخانه صنعتی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع که دور تا دور آن دیوارکشی بود مقدار زیادی ضایعات شامل؛ لاستیک، قطعه های پلاستیکی، کاغذ، مقوا و تخته های چوبی وجود داشت که ظهر امروزبه علت نامعلومی آتش گرفت.

این آتش سوزی در لحظات اولیه دود شدیدی داشت و به دلیل حجم بالای مواد قابل اشتعال حریق تقریبا فضای داخلی سوله ها را در بر گرفته بود.

 آتش نشانان با حضور به موقع در محل بلافاصله با استفاده از تجهیزات کامل فردی و لوله های آبرسانی، عملیات مقابله با آتش سوزی را آغاز کردند.

با توجه به اینکه کانون حریق سوله های مملو از مواد ضایعاتی بود شعله های سرکش آتش منجر به تخریب یکی از سوله ها گردید.

نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه و در یک عملیات سه ساعته  شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آن به فضای خارجی کارخانه جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است عملیات لکه گیری همچنان ادامه دارد.

 خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از کارکنان کارخانه آسیبی ندید.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان