کد خبر: ۱۴۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس:

هدف گذاری ۲۶۱۰ طرح حمایت از اشتغال و کارآفرینی در استان فارس/ ٤٢ مركز نيكوكاری كارآفرينی راه اندازی شد

سردار بوعلی گفت: ٤٢ مركز نيكوكاری كارآفرينی در سطح استان در راستای حمايت از آموزش كسب و كار ويژه محرومان و نیازمندان راه اندازی شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار يدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز صبح در آيين انعقاد تفاهم نامه سه جانبه سپاه فجر فارس، سازمان بسيج سازندگی استان و كميته امداد فارس در حوزه اشتغال محرومان بيان كرد: امروز فرهنگ مقاومت و پايداری فراتر از جغرافيای ايران اسلامی، به يك فرهنگ جهانی تبديل شده است.

وی افزود: فرهنگ مقاومت آثار و بركاتی برای همه دنيای اسلام و جهان آزادی خواه داشته كه جلوه ها و نمونه هايی از آن را در محيط های پيرامونی و منطقه خاورميانه شاهد هستيم.

فرمانده سپاه فجر فارس بابیان اینکه امروز ما با افتخار و به شكرانه همه زحمات فرماندهان محور مقاومت، شاهد پيروزی محور مقاومت هستيم، گفت: اين موضوع حاصل قطره قطره خون شهدايی كه است كه پا در ميدان مبارزه گذاشتند و نتيجه آن اقتدار جهان اسلام شده است.

سردار بوعلی يكی از اولويت های پرافتخار سپاه پاسداران توجه به امورات محروميت زدایی و محرومين دانست و اظهار داشت: يكی از عرصه هايی كه همواره مورد علاقه و هدف سپاه قرار داشته، كمك به محرومان در حوزه مسئوليتی كميته امداد است.

وی تصریح کرد: همراهی، هم افزايی و تعامل در رأس سپاه و كميته امداد در كشور برقرار است و فارس نيز در اين خصوص زبانزد است و جدايی بين خود و كميته امداد احساس نمی كند و دراستای كمك به محرومان در كنار هستيم.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه زمينه های همكاری و اقدامات انجام شده بين سپاه فجر و كميته امداد بسيار متنوع بوده، اذعان نمود: براساس تفاهم نامه مسكن مددجويان كه بين دو نهاد سال گذشته منعقد شد، بيش از ٥ هزار واحد مسكونی ساخته می شود و اين مهم در برنامه محروميت زدايی استان نيز مصوب شده است؛ همچنين تامين و تهيه ٥ هزار جهيزيه هم هدفگذاری شده است.

۲۶۱۰ طرح حمایت از اشتغال و کارآفرینی در استان فارس هدف گذاری شد

سردار بوعلی در خصوص تفاهم نامه سه جانبه در حوزه اشتغال محرومان استان نيز گفت: يكی از زمينه های همكاری مشترك همكاری ما با كميته امداد در حوزه اشتغال، توليد، كاريابی برای مددجويان، آموزش كسب و كار كارآفرينی، تشكيل مراكز نيكوكاری كارآفرينی و حمايت از طرح های نوآورانه و دانش بنيان است.

این مقام مسئول يكی از دغدغه های جدی مددجويان را موضوع اشتغال دانست و گفت:  از آنجا كه مددجويان در خريد و فروش و بازاريابی دچار مشكل می شوند، برقراری و برپايی نمايشگاه های و غرفه های محصولات توليدی مددجويان را براساس اين تفاهم نامه در دستور كار قرار داده ايم.

به گفته فرمانده سپاه فجر فارس، براساس اين تفاهم نامه در موضوع اشتغال، كارافرينی و حمايت از شركت هاي دانش بنيان دو هزار و ٦١٠ طرح هدفگذاری شده است.

انتهای پيام/ح/ر
نظرات بینندگان