کد خبر: ۱۴۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۰

استفاده از ظرفیت‌های ملی برای توسعه ورزش فارس

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی گفت: از ظرفیت دستگاه‌های ملی باید به نفع ورزش فارس استفاده شود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، نماینده مردم شیراز و زرقان درمجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، گفت: تکمیل پروژ‌های نیمه تمام شیراز و زرقان اهمیت و ضرورت ویژه‌ای دارد که باید برای تکمیل این طرح‌ها اهتمام ورزید.

علیرضا پاک فطرت افزود: نیازسنجی ورزشی در سطح کلانشهر شیراز نیز امر مهمی است و باید از ظرفیت‌های ملی برای ایجاد زیرساخت‌های این بخش بهره گرفت.

وی با قدردانی ازخدمات انجام یافته در اداره کل ورزش وجوانان و ضرورت حمایت از ورزش حرفه‌ای و قهرمانی اعلام آمادگی کرد تا در جهت اختصاص اعتبارات دولتی در حوزه ورزش از سوی مسولان ملی موضوع را پیگیری کنند.

عباس حاجی زاده؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در این دیدار خواستارهمراهی و همکاری بیشتر و بهتر نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با این اداره کل برای رفع نیاز‌ها و برطرف شدن نواقص کار‌های برجای مانده ازسال‌های گذشته شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد که در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اجرای حوزه ورزش فارس و به ویژه شیرازو زرقان از ظرفیت‌های مالی و اداری دستگاه‌های ملی خصوصا وزارت نفت و سایر منابع مالی وزارتخانه‌ها به نفع ورزش این خطه استفاده شود.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها: ورزش ، استان فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان