کد خبر: ۱۴۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شیراز در گفتگو با «شیرازه»؛

واژگونی تانکر حامل سوخت در جاده شیراز به مرودشت حادثه آفرید/ با حضور آتش نشانان حریق رخ نداد + فیلم

قانع گفت: در بامداد امروز واژگونی تانکر حامل سوخت در گردنه باجگاه جاده شیراز به مرودشت حادثه آفرید و باعث ایجاد ترافیک در این محور گردید که با حضور 20 آتش نشان در محل حادثه از آتش سوزی تانکر سوخت جلوگیری شد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، لحظاتی پیش واژگونی تانکر حامل سوخت در گردنه باجگاه جاده شیراز به مرودشت حادثه آفرید.

هادی قانع  رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شیراز در گفتگو با «شیرازه» در تشریح این حادثه گفت: از بامداد امروز یکشنبه حادثه واژگونی یک دستگاه تریلی با سوخت بنزین به سامانه مرکز 125 آتش نشانی شیراز اعلام شد؛ باتوجه به نوع سوخت که بنزین بوده و اهمیت بالایی که داشت، همزمان 4 ایستگاه آتش نشانی  و تیم واکنش سریع به محل حادثه در گردنه باجگاه، جاده شیراز اصفهان اعزام شدند.

وی افزود: همکاران به دلیل جلوگیری از ایجاد خسارت به مسدودی راه اقدام نمودند و عملیات خنک سازی تانکر به منظور جلوگیری از تصاعد گاز های قابل اشتعال توسط اکیپ آتش نشانی شروع شد.

به گفته  رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شیراز، با حضور 20 آتش نشان در محل حادثه از آتش سوزی تانکر سوخت جلوگیری شد و خودرو واژگون شده با 2 دستگاه جرثقیل به شکل اولیه بازگشت لذا تا دقایقی دیگر مسیر باز خواهد شد.

حسن همتی مدیرروابط عمومی اورژانس فارس نیز در گفتگو با خبرنگار این رسانه اذعان داشت: این حادثه هیچ مصدومی دربر نداشته است.

گفتنی است به دلیل انسداد راه توسط نیروهای امدادی، این حادثه موجب ترافیک شدید در محور اکبرآباد تا پلیس راه شیراز به اصفهان شد.




تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


انتهای پیام/ح/س/ر
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس ، حادثه ، تصادف
نظرات بینندگان