کد خبر: ۱۴۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

محور دهه کرامت در استان فارس، امین ولایت است

ویژه برنامه‌های دهه کرامت با محوریت قرار دادن احمد ابن موسی شاه‌چراغ (ع) در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و ایثار شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین حسین امیدی مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس گفت: هشت کمیته برای گرامی داشت دهه کرامت در استان فارس تشکیل شده و این کمیته‌ها هرکدام با برنامه ریزی‌ها و اهدافی که دارند در حال فعالیت اند.


امیدی اضافه کرد: از جمله برنامه‌هایی که قرار است در دهه کرامت در استان فارس محور فعالیت‌های این دهه باشد گرامی داشت جایگاه و مقام احمد ابن موسی (ع) خواهد بود این در حالی است که برخی از هم استانیان تاکنون شناخت جامعی در خصوص جایگاه و فضائل این امام زاده واجب التعظیم نداشته‌اند.

وی ادامه داد: یکی از مطالباتی که در استان فارس وجود دارد این است که اطلاع رسانی در دهه کرامت توسط ارکان مختلف جامعه صورت بگیرد و بتوان با استفاده از ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای در استان فارس و همچنین بهره برداری از ظرفیت روابط عمومی‌های استان فارس بتوان نسبت به اطلاع رسانی جامع در این دهه اقدام کرد.

امیدی اضافه کرد: در دهه کرامت مقرر شده تا در ١٢٠٠ مسجد استان فارس و با استفاده از ظرفیت ١٠٠ هزار جوان مسجدی برنامه‌های دهه کرامت اجرایی و برگزار شود.

به گفته این مقام مسئول تمامی برنامه‌های که در دهه کرامت اجرایی می‌شود با محوریت امین ولایت خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلامی معاون فرهنگی آستان احمدی و محمدی (ع) نیز در این جلسه گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته از ٣٢ دستگاهی که در کارگروه دهه کرامت عضویت دارند تبدیل به ٨ کمیته شده‌اند و مصوباتی که قرار است در این کمیته‌ها تصویب شود پس از نهایی شدن در اختیار استانداری قرار خواهد گرفت و به زودی منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی برنامه‌هایی که قرار است در دهه کرامت اجرایی شوند با محوریت امین ولایت است و در این دهه شاهد اجتماع زنان احمدی، اجتماع یک هزار و ۵٠٠ خادم حرم، جشنواره چهلچراغ، تجلیل از خانواده شهدا و … خواهیم بود.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان