کد خبر: ۱۴۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در گفتگو با «شیرازه»:

امید آفرینی رسالت رسانه‌ها در این برهه از زمان است/ رسانه‌های استان فارس در یک جبهه واحد پاسخگو هجمه دشمنان هستند

رضایی گفت: در استان فارس همه رسانه ها فضای کنونی را درک کرده اند لذا شاهد هم افزایی خوبی در بین رسانه های استان طی مدت اخیر هستیم و به مساوی یک جبهه پاسخگو حملات رسانه ای دشمن در مقاطع مختلف بوده اند.
هادی رضایی مسئول بسیج رسانه استان فارس در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری شیرازه در خصوص "رسالت و وظیفه رسانه در انتخابات" گفت: امروزه در دنیا رسانه ابزاری در دست حکومت ها و دولت است تا پیام خودشان را به مردم منتقل کنند و بزرگترین وظیفه رسانه در جهان مدیریت افکار عمومی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به مساوی سد بزرگی بر سر راه منافع توسعه طلبانه و استبدادی غرب و آمریکا قرار گرفت لذا از این رو همواره جمهوری اسلامی مورد دشمنی غرب، آمریکا و صهیونیسم بوده است؛ از طرفی با توجه به پیشگامی غربی ها در عرصه رسانه، رسانه های بزرگی دنیا در دستان دشمنان است لذابه صورت پروپاگاندا عمل می کنند و سعی دارند که افکار عمومی دنیا را با نگاه لیبرالیستی به سمت منافع خودشان سوق دهند.

رضایی با بیان اینکه متاسفانه در طول تاریخ و جریان شناسی رسانه، هیچ رسانه بزرگ دنیا نیست که نگاه صهیونیستی در بازخورد عملکرد آن مشخص نباشد، اضافه کرد: اگر به صورت خاص نگاه آن ها را به جمهوری اسلامی رصد کنیم، بعد از انقلاب و شکل گیری جمهوری اسلامی همواره رسانه های غربی و آمریکایی به دنبال کنترل افکار عمومی مردم کشورمان بوده اند تا ملت را از اهداف انقلاب دور و نسبت به دست آورد های نظام ناامید کنند. 

مسئول بسیج رسانه استان فارس تصریح کرد: اهمیت نقش رسانه در عرصه های مختلف قابل مشاهده است و در برابر لشکر رسانه ای غرب می طلبد که در داخل یک جبهه ای برای مقابله با این نوع نگاه غرب شکل بگیرد.

امید آفرینی رسالت رسانه‌ها در این برهه از زمان است/ رسانه‌های استان فارس در یک جبهه واحد پاسخگو هجمه دشمنان هستند

وظیفه رسانه های غربی پمپاژ ناامیدی در ایران است
رضایی انتخابات ریاست جمهوری در کشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اگر به صورت خاص به انتخابات ریاست جمهوری بپردازیم امروزه شاهد حمله و هجمه دشمن در جهت ناامید سازی مردم ایران از طریق رسانه برای کم رنگ کردن انتخابات هستیم. 

به گفته وی، دشمنان مردم شریف ایران به دنبال این نتیجه بودند که با تشدید تحریم ها، مردم را در برابر نظام قرار بدهند و نتیجه این فشار و تحریم را به ناکارآمدی نظام نسبت دهند.

مسئول بسیج رسانه استان فارس وظیفه رسانه های غربی را القا نتایج تحریم ها و ناامیدی به مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: بخشی از این نابسامانی ها تحریم هایی است که دشمن اعمال کرده تا در بزنگاه انتخابات فضای بد اقتصادی را با مدیریت افکار عمومی عاملی علیه جمهوری اسلامی داشته باشد و مشارکت را پایین آورد.

این مقام مسئول یکی از مولفه های قدرت حکومت ها را مشارکت در انتخابات اعلام کرد و گفت: چشم جهانیان به مشارکت مردم ایران در انتخابات است تا ببیند که ملت ما در سرنوشت سیاسی خودشان چقدر حضور دارند و تا چه میزان پشتیبان این حکومت و آرمان ها هستند. 

رضایی با تاکید براینکه رسانه ها باید در برابر حملات دشمن در راستای عدم حضور و عدم مشارکت، یک جبهه برای تنویر افکار عمومی شکل دهند، بیان داشت: رسانه با امید آفرینی و بازنشر دست آورد های انقلاب در این ۴۰ سال اخیر در کنار مردم قرار گیرد لذا با راهنمایی درست مردم و مدیریت افکار عمومی بتوانند یک بار دیگر این بحران را سپری کنند.

وی اضافه کرد: باتوجه به بمباران های خبری که توسط رسانه های خبری به اذهان مردم شلیک می شود، یک سپر برای جلوگیری از این حملات شکل بگیرد تا مردم بتوانند مثل همیشه آرمان خواه و انقلابی پای اهداف خودشان بایستند و با دیگر با حضور در پای صندوق های رای دشمن را مایوس کنند.

این مقام مسئول با تشریح عملکرد و خط مشی رسانه های استان فارس اظهار داشت: در استان فارس همه رسانه ها فضای کنونی را درک کرده اند لذا شاهد هم افزایی خوبی در بین رسانه های استان طی مدت اخیر هستیم و به مساوی یک جبهه پاسخگو حملات رسانه ای دشمن در مقاطع مختلف بوده اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس اولین رسالت رسانه ها را امید آفرینی و دلگرم کردن مردم برای آینده بهتر دانست و با تشکر از زحمات رسانه‌های مکتوب خواستار ورود رسانه های مختلف برای رفع شبهات دشمنان شد. 

رضایی با اشاره به اینکه امروز جنگ از میدان های حقیقی به رسانه و فضای مجازی کشیده است، خاطرنشان کرد: اگر افکار عمومی یک ملت مغلوب دسیسه های دشمن شد، ستون های شکل گرفته در ادوار مختلف یک ملت یکی پس از پیگیری تخریب می شود و قطعا سقف آرزو های مردم فروخواهد ریخت.

این مقام مسئول معتقد است که امروز نباید به دشمن اجازه داد تا ستون های شکل گرفته با محتوای اعتقاد اصیل اسلامی و ایرانی بر پهنای جمهوری اسلامی را فرو بریزند و انقلاب اسلامی را که نتیجه مجاهدت های مردان بزرگ و شهدا بوده است، لطمه و صدمه نبیند.

انتهای پیام/ح/ر


نظرات بینندگان