کد خبر: ۱۴۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
مدیرکل فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

نهادینه کردن فرهنگ و هنر در جامعه، نیازمند سرمایه‌گذاری است

رمضانی با بیان اینکه اگر می خواهیم فرهنگ و هنر را در جامعه نهادینه کنیم باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم، گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش نیازمند توجه به ۲ عنصر خانواده و دانش آموز در امر سیاستگذاری است.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه نخستین جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز با بیان اینکه آموزش و پرورش فارس یکی از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی و هنری کشور را رقم زد، گفت: تا زمانی که هنر و فرهنگ به حوزه آموزش ورود نکند از دل آن تربیت مطلوب صورت نخواهد گرفت.


علی رمضانی گفت: حضور هنرمندان بزرگ کشور که با شوق و ذوق به کمک آموزش و پرورش برای برگزاری این جشنواره بزرگ آمدند را باید قدر دانست.

مدیرکل فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در ۴۲ رشته هنرمندان بزرگ کشور برای داوری و همراهی به کمک ما آمدند تا این فستیوال ملی به خوبی برگزار شود.

رمضانی با بیان اینکه دانش آموزان ما کشتی هنر و فرهنگ هستند، گفت: یکی از بزرگترین و مهمترین رویداد‌های فرهنگی و هنری را در کشور رقم زدیم.

وی افزود: گرچه در اوایل کار با دشورای‌هایی برای برگزاری این جشنواره مواجه شدیم، اما میزبانی خوب استان فارس همه کاستی‌ها و موانع را بر طرف کرد.

مدیرکل فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: انتظار ما این است که این جشنواره در آینده نیز متوقف نشود و ادامه پیدا کند تا بتوانیم معلمان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

رمضانی با بیان اینکه اگر میخواهیم فرهنگ و هنر را در جامعه نهادینه کنیم باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم، گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش نیازمند توجه به ۲ عنصر خانواده و دانش آموز در امر سیاستگذاری است.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان