کد خبر: ۱۴۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

درمانگاه تامین اجتماعی آباده به پلی کلینیک ارتقاء می یابد

نماینده مردم آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان در مجلس گفت: با ساخت مرکز درمانی شهرستان خرمبید و ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان آباده به پلی کلینیک موافقت شده و به زودی مراحل آن اجرائی آغاز خواهد شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، نماینده مردم آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری و اخذ مجوز راه اندازی پایگاه میراث فرهنگی شهر ایزدخواست خبر داد و گفت: توجه به حوزه تاریخی شهر ایزدخواست رونق صنعت گردشگری در استان فارس و شهرستان آباده به دنبال خواهد داشت.


رحیم زارع با ذکر اینکه کرونا به حوزه گردشگری کشور لطمه زده و این صنعت نیازمند حمایت جدی است، افزود: هر چهار شهرستان آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان می‌توانند بعنوان یک منطقه گردشگری معرفی و سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب کنند که این امر در ابتدا نیازمند بستر سازی است.

وی در ادامه بررسی مشکلات صنعت و تولید در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در نشستی با دکتر علیخانی معاون وزیر صمت به همراه دکتر ایزدی رئیس سازمان صمت فارس داشته است مسائل و مشکلات این حوزه بررسی و نسبت به رفع مشکلات دستورات لازم توسط معاون وزیر صادر شد.

این نماینده مجلس همچنین از اخذ اعتبارات جاده‌های حوزه انتخابیه با ردیف بودجه ملی و استانی و پیگیری ماده ٢٣ قانون الحاق فرودگاه شمال فارس در نشست با دکتر غفاری معاون وزیر راه و شهرسازی و مهندس زاهدی مدیر کل استان خبر داد.

زارع در خصوص مصوبات جلسه با رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: در این جلسه با ساخت مرکز درمانی شهرستان خرمبید و ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان آباده به پلی کلینیک و تخصیص یک دستگاه رادیولوژی به درمانگاه موافقت شد و بزودی مراحل آن اجرائی آغاز خواهدشدو مجوز درمانگاه شهرستان بوانات درحال پیگیری است.

نماینده مردم در خانه ملت در پایان در خصوص دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این جلسه دستور افزایش تعداد تخت بیمارستان بوانات از ۳۲ به ۶۴ تختخوابی، تجهیز مرکز سرطان شناسی شمال فارس، تسریع در اجرایی شدن احداث بیمارستان خرمبید و بخش مشهد مرغاب با توجه به اختصاص ردیف بودجه ١۴٠٠، تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های حوزه انتخابیه و تکمیل بیمارستان ایزدخواست صادر شد.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها: آباده ، شیرازه ، درمانگاه
نظرات بینندگان