کد خبر: ۱۴۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

برنامه‌های‌ شبکه فارس اعلام شد

برنامه های شبکه استانی فارس به مناسبت رحلت امام خمینی(ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهادت صادق آل محمد (علیهم السلام) اعلام شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه؛ سیمای فارس با برنامه  "امام دلها" ویژه رحلت امام خمینی رحمه الله علیه ، "طلیعه بیداری" ویژه قیام ۱۵ خرداد و "صادق آل محمد" ویژه شهادت امام جعفر صادق علیه السلام این مناسبت ها را گرامی می دارد .

تهیه کنندگان برنامه های روزانه "کاشانه مهر" ، "دلگشا "، "صبح پارسی" ، "نگاه روز" و "در شهر" هم ویژه برنامه هایی متناسب با این ایام روی آنتن شبکه فارس می برند .

رادیو فارس هم با دو برنامه "عبد صالح "و" امام دلها "سالروز رحلت جانسوز امام خمینی رحمه الله علیه را گرامی می دارد و با برنامه" طلیعه بیداری" به موضوع قیام ۱۵ خرداد می پردازد . "در سوگ صادق" و "پیشوای صادق" هم دو ویژه برنامه رادیو فارس به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام است .

برنامه های روزانه "سلام کاکو" ، "پسین دلگشا" ، "سایبان مهر" و "شب چراغ" هم به این مناسبت ها می پردازند و مهمان شنوندگان رادیو فارس هستند.

خبر فارس هم با تهیه گزارش های تولیدی و مصاحبه با شخصیتهای استانی در خصوص رحلت امام خمینی رحمه الله علیه ، بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق علیه السلام رویدادهای این ایام را در سومین حرم اهل بیت علیهما سلام و دیگر شهرستان های استان با ارتباط های تصویری و ارسال گزارش پوشش خبری می دهد .

فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس هم با طراحی و تولید پوستر، بنر و عکس نوشته با موضوع رحلت امام خمینی رحمه الله علیه ، بزرگداشت قیام 15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق علیه السلام ، تقطیع و انتشار برنامه های صدا و سیما در فضای مجازی و تولید کلیپ و نماهنگ متناسب با این مناسبت ها ، مخاطبان را در این ایام همراهی می کند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان