کد خبر: ۱۴۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

حضور در انتخابات مصداق ادامه راه شهدا

مشاور امور بانوان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: با همه محدودیت‌ها راه شهیدان را ادامه خواهیم داد و حضور حداکثری در ٢٨ خرداد رقم خواهد خورد.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، فریده اولاد قباد امروزدر نشست هم‌اندیشی بانوان شاهد و ایثارگر فارس با بیان اینکه حضور در انتخابات مصداق ادامه راه شهداست، گفت: با همه محدودیت‌ها راه شهیدان را ادامه خواهیم داد و حضور حداکثری در ٢٨ خرداد رقم خواهد خورد.


وی به نقش اثرگذار زنان در قیام ۱۵ خرداد، پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: حضورپر رنگ زنان موجب اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه ملی و بین‌المللی شد.

مشاور امور بانوان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: اگرچه بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی امور خانواده شهدا و ایثارگران است، اما خانواده شهدا و ایثارگران متعلق به همه حاکمیت و دولتمردان است و باید توجه ویژه به مطالبات به حق جامعه ایثارگران داشته باشند.

وی، یکی از مهمترین خلاء‌ها را در راستای نظارت بر حسن اجرای قوانینی دانست که قوانین گذار تشخیص داده که در جهت استیفای حقوق شرعی و قانونی خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود و گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولان باید پیگیر این نظارت بر حسن اجرا شوند.

اولاد قباد اظهار کرد: یکی دیگر از مطالبات در بخش جانبازان زیر ٢٥ درصد است که همسران آن‌ها بیکار هستند و هیچ گونه مستمری دریافت نمی‌کنند و باید مانند سایر جانبازان مستمری دریافت کنند.

وی امنیت، آسایش، عزت و اقتدار امروز ما در منطقه و جهان را مدیون خون شهدا و استقامت آزادگان دانست که همه سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای کشور و نظام هیچ کوتاهی نکردند و تاکید کرد: امروز باید این رسالت را از سیاستگذاران، تصمیم گیران و تصمیم سازان به خوبی مطالبه کنیم.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان