کد خبر: ۱۴۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

فارس پیشرو در اجرای دیسپاچینگ گاز

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: این شرکت، از شرکت‌های پیشرو در اجرای طرح یکپارچه سازی و دریافت اطلاعات از ایستگاه‌های تقلیل فشار در سامانه دیسپچینگ ملی گاز قرار گرفت.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، غلامعلی حسینی مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد که این شرکت، از شرکت‌های پیشرو در اجرای طرح یکپارچه سازی و دریافت اطلاعات از ایستگاه‌های تقلیل فشار در سامانه دیسپچینگ ملی گاز قرار گرفت.


وی با اجرای این طرح تاکنون اطلاعات ۲۱۰ ایستگاه در سامانه دیسپاچینگ ملی گاز قابل رویت و بهره برداری است که شرکت گاز فارس نیز با دارا بودن زیرساخت‌های لازم، پیشرو در اجرای پروژه‌های مانیتورینگ در سطح کشور و سامانه دیسپاچینگ ملی گاز است.

حسینی افزود: طرح «دیسپاچینگ ملی گاز» با هدف فراهم آوردن امکان جمع آوری وارسال مکانیزه اطلاعات شبکه سراسری گاز، همراه با امکان پردازش و تحلیل آن‌ها و ایجاد توانایی‌های گسترده در کنترل و نظارت بر حجم تولید، شبکه انتقال و میزان مصرف گاز درسطح کشور اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس بیان کرد: قابلیت مدیریت از راه دور از مرکز کنترل ملی (NCC) تا تمام نقاط گازرسانی در شرکت‌های گاز استانی، درطرح دیسپاچینگ ملی مطرح است و این توانایی، امکان مناسبی را در مهندسی، مدیریت وحفظ یکپارچگی سیستم به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/ع/ر

نظرات بینندگان