کد خبر: ۱۴۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

حمله خرس یک نفر را در کوه های اقلید مجروح کرد

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس از مجروحیت یک مرد ۶۵ ساله در کوه های امامزاده اسماعیل شهرستان اقلید در پی حمله خرس خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، محمد جواد مرادیان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ظهر امروز طی تماس مردمی در مورد حمله یک قلاده خرس به یک مرد ۶۵ ساله به مرکز دیسپچ استان فارس، که موجب مصدون شدن وی از ناحیه سر و هر دوپا شده بود؛ بلافاصله گروه های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: به علت حساس بودن شرایط و سخت گذر بودن منطقه که در ارتفاعات کوه های امامزاده اسماعیل شهرستان اقلید بود، تکنسین های اورژانس برای رسیدن به مصدوم در حدود ۴۵ دقیقه کوهنوردی کردند.

مرادیان ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه عملیات امداد و نجات مصدوم که از ناحیه سر و هر دوپا دچار آسیب و شکستگی هر دو دست شده بود به طول انجامید.

رئیس اورژانس فارس تصریح کرد: مصدوم حادثه دیده پس از اقدامات درمانی توسط اورژانس به درمانگاه حسن آباد و سپس به بیمارستان اقلید منتقل شد.

مرادیان از مردم خواست از ورود به ارتفاعات و مناطق بکر طبیعی و مکان‌هایی که احتمال زندگی حیات وحش در آنها وجود دارد خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: حمله ی خرس ، شیرازه ، اقلید
نظرات بینندگان