کد خبر: ۱۴۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۵ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
رشیدی کوچی:

پایانه مسافربری ولایت مرودشت افتتاح می‌شود

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پایانه مسافربری ولایت مرودشت بعد از پیگیری‌ها، حمایت‌ها، برگزاری جلسات مختلف و دعوت از مسؤولان استانی و کشوری جهت بازدید میدانی از پروژه و جذب بودجه افتتاح می‌شود.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی  از افتتاح پایانه مسافربری ولایت مرودشت بعد از پیگیری‌ها، حمایت‌ها، برگزاری جلسات مختلف و دعوت از مسؤولان استانی و کشوری جهت بازدید میدانی از پروژه و جذب بودجه خبر داد و گفت: این پروژه که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۹ آغاز شده که طی چندین سال گذشته تعطیل و کار رها شده بود.

وی افزود: با آغاز به کار بنده در کسوت نمایندگی مردم و تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه و همچنین همت شهرداری مرودشت و همراهی مسؤولان استانی و کشوری، بار دیگر کار احداث با سرعت بیشتری از سر گرفته شد و اکنون به مرحله افتتاح رسیده است.

گفتنی است شنبه هشتم خردادماه با حضور نماینده مردم و استاندار و معاونین وی، علاوه بر این شروع به کار، افتتاح ادبستان دوازده کلاسه حاج نادر گودرزی در قالب طرح اقدام ملی نیز انجام شد.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان