کد خبر: ۱۴۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۰

همان اندازه که رئیس‌جمهور ناکارآمد مشکل‌ساز است انتخاب اصلح تاثیرات مثبت دارد

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه انتخاب رئیس جمهور اصلح در سرنوشت ایرانیان تاثیرات مثبتی دارد، گفت: حضور حداکثری مردم به رئیس جمهور منتخب قدرت می بخشد تا قوی تر با مفسدین داخلی و مستکبرین خارجی مبارزه کند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، عبدالحمید نقره کار عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی نتیجه سیاست های غلط و شعارهای ویران کننده دولت تدبیر و امید در انتخابات های سال ۹۲ و ۹۶ است، گفت: انتخاب رئیس جمهور اصلح در سرنوشت همه ایرانیان قطعا تاثیر مثبت دارد، همانطور که در تجربه دیده ایم انتخاب غیراصلح تا چه اندازه برای کشور مشکل درست کرده است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: حضور حداکثری، اولا به انتخاب اصلح کمک می کند و دوما به رییس جمهور منتخب قدرت می بخشد تا قوی تر با مفسدین داخلی ومستکبرین خارجی مقابله و مبارزه کند.

وی افزود: کاندیداها باید با ارائه راه‌حل مناسب و کاربردی به‌منظور حل مشکلات کشور می‌توانند مردم را با خود همراه کنند، زیرا اگر هرکدام از کاندیداهای ریاست‌جمهوری در انتخابات رأی بسیار زیادی کسب کند در واقع پشتوانه محکم مردمی بیشتری داشته و به‌راحتی می‌تواند از  منافع جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی دفاع کند.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران اضافه کرد: حضور مردم پیام امید به آینده و پایبندی مردم به نظام را در داخل و پیامی شفاف به دشمنان و دولت های خارجی خواهد داشت که مردم با اعتقاد و اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشکلات را تحمل کرده و کمک خواهند کرد تا کشور از این شرایط خارج شود.

وی با قدردانی از همراهی مردم در حل مشکلات کشور افزود: مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و وضعیت معیشتی قرار دارند ولی با این حال قطعاً با حضور پرشور خود در انتخابات پاسخی محکم به استکبار خواهند داد.

انتهای پیام/ع/ر
منبع: فارس
نظرات بینندگان