کد خبر: ۱۴۷۳۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز:

برخورد خودرو با ستون برق ۳ نوجوان شیرازی را به کام مرگ کشاند

قانع گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با سه سرنشین نوجوان (حدوداً ۱۵ ساله) به دلیل نامشخصی در مسیر بلوار طلاییه با ستون برق برخورد کرده و تمامی سرنشینان براثر تصادف فوت کردند.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اعلام خبر تصادف مرگبار در بلوار طلاییه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه شنبه شب یک مورد حادثه واژگونی خودرو در بلوار طلاییه، مقابل شهرک سبحان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با سه سرنشین نوجوان (حدوداً ۱۵ ساله) به دلیل نامشخصی در مسیر بلوار طلاییه با ستون برق برخورد کرده است.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، برخورد خودرو با ستون برق حاشیه خیابان این احتمال را می‌داد که سرعت خودرو بالا بوده و پس از عدم کنترل و انحراف از مسیر اصلی به شدت با ستون برق برخورد کرده است  لذا  علت دقیق حادثه توسط پلیس راهور اعلام می‌شود.

قانع با بیان اینکه بر اثر این سانحه سه سرنشین در داخل خودروی متلاشی شده محبوس بودند، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم، بخش‌های از بدنه خودرو را با تجهیزات هیدرولیکی برش داده و افراد محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند، هر سه نفر تحویل عوامل اورژانس شدند که مشخص شد متأسفانه هر سه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند که  در نهایت محل ایمن‌سازی و برای بررسی بیشتر تحویل عوامل پلیس راهور شد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: خلوتی معابر نباید باعث شود که رانندگان و مخصوصاً افراد جوان از فرصت استفاده کرده و با سرعت بیشتری در معابر رانندگی کنند؛ رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی همواره باید مدنظر رانندگان باشد.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
0
از راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم حضور بیشتری در بلوار طلاییه یاوران غربی و شرقی و سجادیه داشته باشند
تخلفات رانندگی در این سه بلوار زیاد است بخصوص نبش سجادیه به یاوران که اخیرا بعضی افراد موانع را برداشته اند
و ماشین ها خلاف می روند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
0
بمیرم برات سینا