کد خبر: ۱۴۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

چهارمین پیروزی ایران در مسابقات/ ایران ۳ بلغارستان صفر

تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در رقابت های جام ملت های والیبال، با نتیجه ۳ بر صفر بلغارستان را شکست داد و به چهارمین پیروزی خود رسید.
به گزارش سرویس رصد ورزشی شیرازه، دیروز شنبه ۱۵ خرداد ماه از ساعت ۲۲ تیم ملی ایران و بلغارستان در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ایتالیا، در ششمین دیدارخود مقابل هم رفتند. این بازی به صورت زنده و مستقیم از شبکه سه پخش شد.

در این دیدار تیم ملی ایران با سرمربی روس خود توانست با نتیجه ۳ بر صفر مقابل بلغارستان به پیروزی برسد.


ست اول:

در ست اول تیم ملی ایران خیلی سریع بازی را شروع کرد اما تیم بلغارستان از همان اول یک اختلاف ۳ امتیازی ایجاد کرد ولی این اختلاف با بازی خوب تیم ملی از بین رفت. در این ست بلندقامتان ایرانی توانستند به ۱۶ برسند. دفاع‌های روی تور تیم ایران باعث شد خیلی سریع به امتیاز ۲۵ برسد و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به براری برسد.

چهارمین پیروزی ایران در مسابقات/ ایران ۳ بلغارستان صفر

ست دوم:

در ست دوم نیز تیم بلغارستان تلاش کرد تا با تیم ایران اختلاف امتیاز خود را زیاد کند سفید پوشان بلغار توانستند با ۳ امتیاز اختلاف به امتیاز ۱۶ برسند.

نیمه دوم این ست بخصوص در امتیازات پایانی شاهد لحظات نفس گیر و سرعتی بودیم و این بلند قامتان ایران بودند که با وجود عقب بودن ۲۴ بر ۲۲ توانستند ست دوم را ۳۳ بر ۳۱ از آن خود کردند. با برتری ایران در این ست، ایران دو بر صفر در تعداد ست‌ها جلو افتاد.

چهارمین پیروزی ایران در مسابقات/ ایران ۳ بلغارستان صفر

ست سوم:

این ست را هر دو تیم پر قدرت و برای پیروزی شروع کردند. در این ست نیز تیم ایران به امتیاز ۱۶ رسید. در نهایت این تیم ایران بود که ۲۵ بر ۲۲ در ست سوم به برتری رسید تا در نهایت پیروز این دیدار باشد.

شاگردان الکنو با برد ۳ بر صفر مقابل بلغارستان به چهارمین پیروزی خود در مسابقات جام ملت‌های والیبال رسیدند.

بازی بعدی تیم ملی والبال روز چهارشنبه مقابل تیم آمریکا است.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان