کد خبر: ۱۴۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده در گفتگو با «شیرازه»:

آتش سوزی در مراتع منطقه کولار شهرستان آباده مهار شد

محمد کاوه از مهار زبانه‌های آتش در مراتع منطقه کولار شهرستان آباده به کمک نیروهای مردمی خبرداد.
محمد کاوه دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده در گفتگو با خبرنگا شیرازه، از آتش سوزی مراتع منطقه کولار در شهرستان آباده خبر داد و گفت: این آتش سوزی بعد از ظهر امروز حدود حوالی ساعت 15:30 دقیقه در دوراهی دهستان خسروشیرین آغاز شد.

وی افزود: با تلاش نیرو‌های مردمی و محلی، اداره منابع طبیعی شهرستان و همکاری آتش نشانی‌های آباده و صغاد، نیرو‌های مردمی شهر بهمن و صغاد، پس از حدود سه ساعت و نیم تلاش حریق مهار شد.

کاوه با بیان اینکه این آتش سوزی با اقدام سریع و به موقع عوامل شهرداری صغاد و آباده در محل حادثه سریع مهار شد، اظهار کرد: علت حادثه و میزان خسارت هنوز در دست بررسی است.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده در پایان چند توصیه به شهروندان کرد و گفت: با توجه به گرمی هوا  و پوشش گیاهی مراتع، وقوع آتش سوزی بر اثر خطای انسانی و یا ناشی از  شیشه و فلز رها شده در طبیعت دور از انتظار نیست، بنابراین از همه شهروندان درخواست می‌شود از آتش افروزی در طبیعت خودداری کنند و در صورت ضرورت، قبل از ترک محل از خاموش بودن آتش اطمینان حاصل کنند و  از شهروندان و به ویژه طبیعت گردها درخواست می گردد در صورت مشاهده هر گونه آتش در مراتع و علف های هرز، بلافاصله با شماره ۱۵۰۴ اداره منابع طبیعی، یا دیگر شماره های اداره منابع طبیعی ۴۴۳۵۴۶۷۲، ۴۴۳۵۴۸۰۱، ۴۴۳۵۴۸۰۲  تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/س/ر
برچسب ها: آتش سوزی ، کولار ، آباده
نظرات بینندگان