کد خبر: ۱۴۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
مدیرکل کمیته امداد فارس:

استان فارسی‌ها ۶۱ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

بذرافشان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان فارس در ۲ ماهه امسال بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال صدقه پرداختند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان مدیرکل امداد فارس گفت: در 2 ماهه نخست امسال مردم نیکوکار این استان 61 میلیارد و 564  میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

بذرافشان افزود: سال گذشته 45 میلیارد و 373 میلیون ریال صدقه توسط خیران و نیکوکاران استان از طریق پرداخت صدقات الکترونیک، صنادیق ثابت و سیار سطح استان و مراکز نیکوکاری پرداخت شده است که در این امسال با همیاری و همدلی مردم و فعالیت های جهادی کارکنان این حوزه، شاهد رشد 34 درصدی صدقات در استان بودیم.

مدیرکل امداد فارس با بیان اینکه سهم مشارکت مردم نیک اندیش استان در 2 ماهه امسال از طریق پرداخت الکترونیک و صنادیق سطح استان مبلغ 36 میلیارد و 686 میلیون ریال بوده است، اظهار داشت: در مقایسه با مبلغ 12 میلیارد و 494 میلیون ریالی مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد 194 درصدی هستیم.

وی با اشاره به روش های نوین پرداخت صدقات اضافه کرد: در شرایط کنونی جامعه به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از تماس مستقیم دست‌ها با پول، همچنین عدم مراجعه  مسئولان امور خیران به درب منازل و رعایت بهداشت صدقه دهندگان مردم فهیم می توانند صدقه خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند.

به گفته بذرافشان، کد USSD کمیته امداد فارس با شماره گیری #2*071*8877* از طریق تلفن همراه، نصب اپلیکیشن های سکه، سنا، ارسال عدد 1 به شماره 8877 ،  تماس تلفن ملی نیکوکاری 096887 و سایت امداد امام(ره) به نشانی emdad.ir از دیگر راه های پرداخت صدقه به صورت غیر حضوری است.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان