کد خبر: ۱۴۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
امام جمعه استهبان:

تمام تلاش دشمن، بن بست این انقلاب است

امام جمعه استهبان گفت: تمام تلاش دشمن این است که این انقلاب به بن بست برسد لذا مهمترین مظهر حضور مردم، مسئله انتخابات است.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، جلسه آموزشی، توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان استهبان با حضورحجه الاسلام و المسلمین خاوری امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین، هیات اجرائی، نظارت، بازرسی، جمعی از مسئولین و کاندیدای شورای شهر استهبان، ایج و رونیز در محل محوطه فضای باز فرمانداری برگزار شد.

استهبان آنلاین نوشت: فرماندار استهبان گفت: اعضای هیات نظارت و هیات‌های اجرایی و فرمانداری تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با رعایت زمان قانونی صلاحیت کاندیداها را بررسی و در حفظ و صیانت از آرای مردم نیز به عنوان امانت و حق الناس تمام قد پای کار خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان استهبان عنوان کرد: در کمال آرامش، ستادها را راه اندازی کنید و طبق قانون عمل نمائید. من از داوطلبین می‌خواهم شکایات را مستند گزارش دهند و از ایجاد تنش خودداری نمائید.

وی در خصوص تعداد شعب اخذ رای در سطح شهرستان ابرازداشت: در سطح شهرستان با توجه به وضعیت کرونا احتمالا ۷۳ شعبه اخذ رای خواهیم داشت و برای هر شعبه یک ناظر‌ سلامت قرار داده ایم تا مردم در کمال آرامش پای صندوق های رای حاضر شوند.

حجه الاسلام و المسلمین خاوری نیز در این برنامه ابرازداشت: تمام تلاش دشمن این است که این انقلاب به بن بست برسد لذا مهمترین مظهر حضور مردم، مسئله انتخابات است. 

وی ادامه داد: مقداری فضا، بهتر از قبل شده است اما هنوز شور خود و ضرورت حضور مردم فراهم نشده است و نیاز به کار دارد و نامزدهای محترم تلاش کنند تا تعداد طرفداران خود را بالا ببرند و یک رقابت سالم و گسترده برقرار شود.

امام جمعه استهبان گفت: شورای شهر، فقط شورای شهرداری نیست و باید بیشتر پیگیر مسائل شهرستان باشند. امید است که انتخابات خوبی برگزار شود.

در ادامه این برنامه دادستان استهبان، فرمانده سپاه، رئیس اداره اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس شبکه بهداشت و درمان نکات لازم را در خصوص فعالیت کاندیدا، قوانین و ستادها مطرح نمودند.

انتهای پیام/م/ر
نویسنده :
محمد حسین مدحت
نظرات بینندگان