کد خبر: ۱۴۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۲ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث«شیرازه»:

کشف ۳ جسد مجهول الهویه در لارستان تا لو رفتن انبار ۳۲ ميلياردی احتكار خودرو در اقليد

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.


12 فقره سرقت در پرونده سارق 

جانشين فرمانده انتظامي خرم بيد از شناسايي و دستگيري يک سارق با 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

 سيد رحمان هاشمي در تشريح اين خبر بيان كرد: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصي و منازل، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات پليسي و بررسي فني صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسايي يک سارق سابقه دار شدند و در يک عمليات غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير کردند.

جانشين فرمانده انتظامي خرم بيد با بيان اينكه در تحقيقات انجام شده متهم به 12 فقره سرقت از اماکن و منازل اعتراف کرد، اظهار داشت: سارق پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد.

وي به شهروندان توصيه كرد: منازل خود را به دوربين مداربسته و قفل‌هاي سویيچي مجهزكنند.

بیشتر بخوانید:
کشف 3 جسد مجهول الهویه در لارستان 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف 3 جسد اتباع غیر مجاز در اطراف یکی از روستاهای شهرستان لارستان خبر داد. 

 کاووس محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: شب گذشته و در پی اعلام یکی از اهالی منطقه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر پیدایش 3 جسد در اطراف کوه های یکی از روستاهای شهرستان لارستان، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اجساد کشف شده مربوط به 3 مرد حدودا 35 ساله می باشد، افزود: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و اجساد متوفیان جهت بررسی و تعیین علت فوت تحویل پزشکی قانونی گردید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس تأکید کرد: اتباع بیگانه برای ورود به کشور از مبادی رسمی و قانونی اقدام کنند و تحت هیچ شرایطی به افراد قاچاقچی معلوم الحال و سوء استفاده گر و وعده های واهی آنان اعتماد و اعتنا نکنند.

انبار 32 ميلياردي احتكار خودرو در اقليد لو رفت

فرمانده انتظامي اقليد از شناسايي يك انبار و كشف 5 دستگاه خودرو احتكار به ارزش 32 ميليارد و 500 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

 مراد صارمی بيان كرد: در راستاي طرح مبارزه با اخلالگران اقتصادي، روز گذشته ماموران پليس امنيت عمومي اقليد از وجود انبار احتكار خودرو در يكي از محله‌هاي اين شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: پس از هماهنگي قضائي ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن انبار موفق به كشف 5 دستگاه خودرو شامل 3 دستگاه جك و 2 دستگاه پژو پارس و هايما كه احتكار شده بود شدند.

فرمانده انتظامي اقليد با بيان اينكه ارزش خودروهاي احتكار شده برابر نظر كارشناسان، 32 ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است، تصريح كرد: در اين خصوص پرونده تشكيل و به همراه مالك به مراجع قضائي معرفي شد.

احشام قاچاق به مقصد نرسید 

فرمانده انتظامی سروستان از توقیف يك دستگاه وانت نیسان و کشف 41 راس گوسفند قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

 عبدالرسول مجتهدي در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سروستان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان حامل احشام مشکوک و آن را براي بررسی بیشتر متوقف کردند

وی افزود: ماموران در بازرسي از آن خودرو موفق شدند 41 راس گوسفند قاچاق را كشف و راننده نيز دستگير كنند.

فرمانده انتظامی سروستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش احشام قاچاق مکشوفه را يك میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده با پرونده متشکله به مرجع قضائی معرفي شد.


به دام افتادن موبایل قاپ درشیراز 

فرمانده انتظامی شيراز از دستگيري موبايل قاپ حرفه‌اي با 14 فقره سرقت خبر داد. 

 فرج شجاعی، بيان كرد: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در محدوده شمال شهر شيراز توسط راكب يك دستگاه موتورسيكلت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 34 جام جم قرار گرفت.

وی گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت كه در ساعت‌های پایانی شب راكب جوان با استفاده از يك دستگاه موتورسیکلت در حالی که شهروندان مشغول مکالمه تلفنی بوده‌اند اقدام به سرقت تلفن همراه آنان مي‌كرده است.


فرمانده انتظامی شيراز تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فني و پلیسی و گشت‌زني‌هاي نامحسوس موفق شدند راکب موتورسوار در حالي كه قصد سرقت موبايل از يك شهروند داشت را شناسايي و وي را در يك عمليات ضربتي دستگير كنند.

 شجاعی با بیان اینکه متهم در بازجويي اوليه به 14 فقره موبایل قاپی اعتراف كرد، عنوان داشت: اين سارق حرفه‌اي تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شد.

سرقت موتورسیکلت در ارسنجان و کشف در پاسارگاد 

فرمانده انتظامي شهرستان پاسارگاد از کشف یک دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از ارسنجان خبر داد.

 مصطفی توکلی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پاسارگاد هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظي، به راکب يك دستگاه موتورسیکلت  که در حال طی طریق بود مشکوک شدند.

وي افزود: ماموران در بررسی‌های اوليه و استعلام از سامانه پليس آگاهي مطلع شدند كه موتورسیکلت از شهرستان ارسنجان سرقت و در سامانه پلیس تحت تعقیب می‌باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان پاسارگاد با بيان اينكه سارق سریعا دستگیر و طی تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد حتما از وسایل بازدارنده و تجهیزات تاخیری برای موتورسیکلت خود استفاده كنند و پلیس را در کاهش جرایم یاری کنند.

دستگيري 8 نفر از محكومين فراري در آباده

فرمانده انتظامي آباده از دستگيري 8 نفر از محكومين فراري و تحت تعقيب طي يك هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد.

 سيدابوالفضل مسعودي بيان كرد: در پي اجراي حكم قضائي مبني بر دستگيري محكومين متواري و تحت تعقيب، به جهت حساسيت موضوع و ممانعت از قانون گريزي هنجار شكنان اجتماعي، اين ماموريت به صورت ويژه در دستور كار اين فرماندهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران پليس اين شهرستان با انجام يک سري کارهاي اطلاعاتي و پليسي موفق به شناسايي مخفيگاه اين افراد در نقاط مختلف شهر آباده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بيان اينكه در يك هفته گذشته مأموران انتظامي با هماهنگي دستگاه قضائي طي چند عمليات غافلگيرانه، 8 نفر از محكومين متواري و تحت تعقيب را دستگير كردند، گفت: متهمان براي رسيدگي و ادامه سير مراحل قانوني، روانه دادسرا شدند.

دستگيري 2 سارق اماکن خصوصي و درون خودرو درفیروزآباد

فرمانده انتظامي فیروزآباد از شناسايي و دستگيري 2 سارق اماکن خصوصي و درون خودرو با 16 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

 مهدی جوکار در تشريح اين خبر بيان كرد: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصي و درون خودرو، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات پليسي و بررسي فني صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسايي 2 سارق سابقه دار شده و با هماهنگي مقام قضائي آنان را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي فیروزآباد اظهار کرد: در تحقيقات انجام شده متهمان به 16 فقره سرقت از اماکن خصوصي و دورن خودرو اعتراف و پس از تکميل پرونده روانه دادسرا شدند.

توقيف پرايد و كشف هروئين درجهرم
 
فرمانده انتظامي جهرم از توقيف سواري پرایدو كشف 2كيلو و 500گرم هروئین در آن شهرستان خبر داد. 

خسرو رزمجويي بيان كرد: ماموران انتظامي شهرستان جهرم در اجراي طرح مقابله با ورود مواد مخدر، حين كنترل محورهاي مواصلاتي به يك سواري پرايد مظنون و آن را متوقف كردند.

وي افزود: ماموران انتظامي در بازرسي از اين خودرو، 2 كيلو و 500 گرم هروئين كه به طرز ماهرانه‌اي در قسمت‌هاي مختلف جاسازي شده بود كشف كردند.

فرمانده انتظامي جهرم تصريح كرد: در اين رابطه 2 قاچاقچي مواد مخدر دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان