کد خبر: ۱۴۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

فعالیت ستادهای محسن رضایی در ۴۰ شهر استان فارس آغاز شد

شیخی گفت: اولین وظیفه ستادهای انتخاباتی، دعوت از مردم به شرکت در انتخابات است لذا در ۴۰ شهر استان فارس ستاد انتخاباتی محسن رضایی فعالیت خود را آغاز کردند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، محمد علی شیخی مسئول ستاد مرکزی محسن رضایی در استان فارس امروز در مراسم افتتاح رسمی ستاد شهر شیراز گفت: یکی از ارکان های حفظ نظام شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است لذا باید به پای صندوق رای بیاییم تا فردی را برای سکانداری ۴ ساله کشور انتخاب کنیم. 

وی با بیان اینکه اولین وظیفه ستادهای انتخاباتی، دعوت از مردم به شرکت در انتخابات است افزود: در ۴۰ شهر استان فارس ستاد انتخاباتی محسن رضایی مشغول به فعالیت هستند و امروز به صورت رسمی اقدام به تبلیغات می کنند.

شیخی با اشاره به گرم شدن تنور انتخابات و آغاز فعالیت دشمن، اظهار کرد: طبل انتخابات به صدا درآمده و دشمن تمام قوا خود را برای کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای تجمیع کرده است لذا همه به سمت انتخاب اصلح خواهیم رفت.

مسئول ستاد مرکزی محسن رضایی در فارس با بیان اینکه ۷ کاندیدا در کنار یکدیگر در کنار کارزار انتخابات ریاست جمهوری به رقابت می پردازند، تصریح کرد: برنامه های محسن رضایی محصول تفکر خویش است و این نامزد انتخابات نمادی از دوره پرافتخار ملت ایران یعنی دفاع مقدس است. 

وی تصریح کرد: محسن رضایی یکسال پس از دوران دفاع مقدس در یک جلسه ای می گوید که در یک جنگ اقتصادی تمام عیار درگیر خواهیم شد که این موضوع افق دیدگاه این نامزد ریاست جمهوری را می رساند که نگاه صرف نظامی نبوده و آینده مملکت را می بیند.

مسئول ستاد محسن رضایی در استان فارس با بیان اینکه پس از اتمام جنگ تفکر محسن رضایی به سمت سازندگی کشور می رود لذا طرح قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) را می نویسد، تاکید کرد: محسن رضایی وقتی وارد عرصه انتخابات شد باید استراتژی را عوض می کرد اما نگاه را همانند دفاع مقدس پنداشت.

به گفته شیخی، محسن رضایی خودش را یک سرباز می داند و کاری را انجام داده و پرونده درخشانی دارد لذا می گوید اجازه دهید که کارها را دوباره تکرار کنم.

وضع امروز ما باتوجه به سو مدیریت، تاسف بار است و لیاقت مردم این نیست لذا محسن رضایی نماد یک تفکر انقلابی و جهادی است که می تواند با انتخاب مردم کشور را دچار تحول کند.

انتهای پیام/ح/ر

نظرات بینندگان