کد خبر: ۱۴۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
رضایی:

برای هر استان برنامه تحولی خاص تنظیم کرده ایم

محسن رضایی گفت: در صورت روی کار آمدن دولت اقدام و تحول، سند پیشرفت استان گلستان را امضا و متعهد می‌شویم که آن را عملی کنیم.
به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، محسن رضایی، یکی از نامزد‌های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، امروز در گفتگو با مردم گلستان که از سیمای این استان پخش شد، گفت: در صورت روی کار آمدن دولت اقدام و تحول، با حضور در گرگان، سند پیشرفت استان گلستان را امضا و متعهد می‌شویم که آن را عملی کنیم.

این نامزد ریاست جمهوری افزود: برای هر استان، برنامه تحولی خاص آن متناسب با استعداد‌ها و ظرفیت ها، با مشارکت مردم همان استان، تنظیم کرده ایم.

رضایی ادامه داد: استان‌ها را به میدان می‌آوریم، مناطق و قطب‌های اقتصادی درست می‌کنیم، اختیارات و مسئولیت تصمیم گیری و تصمیم سازی به استان‌ها می‌دهیم. سرمایه مردم هر منطقه را در همان منطقه صرف و ایران را به کارگاه‌های اقتصادی تبدیل می‌کنیم.

وی افزود: به این استثمار نو که نیرو‌های انسانی و ثروت مردم از استان‌ها به تهران می‌آید و از تهران به خارج می‌رود، پایان می‌دهیم.

برای هر استان برنامه تحولی خاص تنظیم کرده ایم

این نامزد ریاست جمهوری، منطقه آزاد این چه برون را مزیت و تجارت عظیم برشمرد که باید خود مردم استان گلستان عهده دار آن باشند.

وی گفت: به محض استقرار دولت ما که دولت اقدام و تحول است، از مزیت منطقه آزاد، استفاده کامل می‌کنیم.

محسن رضایی با تاکید بر اینکه کشاورزی گلستان باید در بسیاری زمینه‌ها احیا شود، افزود: صنایع تبدیلی، مسئله ضروری برای تولیدات کشاورزی این استان است.

رضایی، گردشگری را ظرفیت دیگر گلستان برشمرد و ادامه داد: برنامه ریزی درستی در این زمینه تاکنون انجام نشده و رونق این صنعت نیاز به زیرساخت‌هایی دارد که در برنامه دولت ما لحاظ شده است.

نهضت خانه سازی با ۱۰درصد آورده مردم

این نامزد ریاست جمهوری ادامه داد: علاوه بر پرداخت یارانه ۴۵۰هزار تومانی، نهضت خانه سازی را به راه می‌اندازیم. مردم با ۱۰درصد آورده و ۹۰درصد تسهیلات بانکی می‌توانند خانه بسازند و خود خانه وثیقه بانک می‌شود و دولت سود بانکی را می‌پردازد.

رضایی افزود: همه خانم‌های خانه داری که بیش از ۲فرزند داشته باشند و ۶ماه آموزشی که در نظر گرفته شده را ببینند، حقوق می‌پردازیم.

انتهای پیام /س/ر
نظرات بینندگان