کد خبر: ۱۴۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
در نشستی با اصحاب رسانه مطرح شد:

دلیل لغو سفر آیت الله رییسی به شیراز حفظ سلامتی مردم بود/ اخبار موثق از ستاد مرکزی اطلاع رسانی می‌شود

حجت الاسلام طاهری گفت: یکی از دغدغه های فکری آیت الله رئیسی سلامت مردم است و در بحث انتخابات معمولا مردم نسبت به کاندیدای خودشان یک شور و نشاط خاصی دارند که باعث عدم اجرای پروتکل های بهداشتی در سفرها می شد لذا سفر آیت الله رئیسی لغو گردید.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سید محی الدین طاهری رئیس شورای راهبردی ستاد مرکزی دولت مردمی ایران قوی آیت الله رئیسی استان فارس در نشستی با حضور اصحاب رسانه با تشریح دلیل لغو سفر آیت الله رئیسی به فارس گفت: ابعاد سفر و دیدار آیت الله رئیسی در استان فارس تا روز گذشته ۱۰۰ درصد معلوم نبود و مصاحبه ای که در دوشب قبل توسط بعضی از افراد انجام گرفت که هیچ اساسی نداشت و افرادی که این مصاحبه را فراهم کرده بودند، از نظر قانونی نمی توانستند در خصوص این برنامه و سفر آیت الله رئیسی اظهار نظر کنند. 

وی افزود: گمانه زنی هایی صورت گرفت لذا ریشه و پایه اساسی ندارد. یکی از دغدغه های فکری آیت الله رئیسی سلامت مردم است و در بحث انتخابات معمولا مردم نسبت به کاندیدای خودشان یک شور و نشاط خاصی دارند لذا در خوزستان علیرغم تمامی امکانات و فاصله گذاری های اجتماعی تراکم جمعیت بیش از حد انتظار شد لذا شور و احساس مردم در خوزستان باعث شد که پروتکل های بهداشتی به طور کامل ایجاد نشود.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری با اشاره به این موضوع که اگر در روز گذشته این برنامه سفر اتفاق رخ می داد، اکنون شاهد تراکم بیش ازحد جمعیت در شیراز بودیم چراکه با بررسی ها بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت را پیش بینی می کردیم لذا برنامه حضور آیت الله رئیسی لغو شد.

رئیس شورای راهبردی ستاد مرکزی دولت مردمی ایران قوی آیت الله رئیسی استان فارس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر حضور مجدد آیت الله رئیسی گفت: زمینه اگر فراهم شود با یک تعداد از افراد محدود دیدار آیت الله رئیسی انجام خواهد گرفت.

تصمیمات کلان از طریق ستاد مرکزی اعلام می شود 
مجید فروردین رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان فارس در ادامه این نشست گفت: آیت الله رئیسی مثل تمامی کاندیدا ها یک ستاد را به مجموعه وزارت کشور معرفی کردند که به تبع آن مسئولین ستاد استانی نیز توسط مسئول ستاد مرکزی تایید شدند.

وی افزود: در بین ستاد های دیگر و مردمی بنا به هماهنگی بوده و در کل استان های کشور یک معاونت هماهنگی ستاد های مردمی تشکیل شده که در استان ما، آقای اردکانی به عنوان مسئول هماهنگی ستاد های مردمی استان فارس معرفی شدند. 

به گفته فروردین، بیشتر ستادهای مردمی مشغول کار تبلیغاتی هستند و تنها احکام مسئولین ستاد های شهرستان های استان و برخی از ارکان ستاد استانی صادر شده است.

وی اضافه کرد: ستاد مرکزی آیت الله رئیسی مسئولیتی در قبال کسانی که زیر نظر مرکز نیستند را برعهده ندارد. 

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان فارس در تشریح برنامه سفر آیت الله رئیسی گفت: صبح چهارشنبه با ارائه گزارشی برای سفر آیت الله رئیسی  در شورای تامین استان فارس مطرح شد تا مکان و بقیه جزئیات سفر تایید شود. 

فروردین ادامه داد: باتوجه به اینکه در سفر خوزستان آیت الله برنامه ریزی دقیقی شده بود، در اجرا دچار مشکل شدند و به این نتیجه رسیدند که سلامت مردم و درنظر گرفتن کرونا خیلی سخت و امکان ناپذیر باشند؛ باتوجه به حجم مردم برای شرکت در این سفرها مرکز تهران به این نتیجه رسید که این سفر فعلا لغو شود.

وی با تاکید براینکه هرکدام از ستاد ها تحت هر عنوانی معاون هماهنگی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی باید تایید کنند، اظهار داشت: در غیر این صورت ستاد مرکزی هیچ گونه مسئولیتی در قبال ستاد های دیگر ندارد.

بنابه گفته این مسئول، تصمیمات کلانی که باید گرفته شود فقط توسط ستاد مرکزی اعلام می شود. 

به گزارش شیرازه، طبق اعلام ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان فارس، تنها شماره حساب رسمی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی، دولت مردمی، ایران قوی ۱۴۰۰ در استان فارس شماره حساب ٩١٠٥٢٠٢٦٧٣٨٣١ كارت ٦٢١٩٨٦١٠٥٣١٥٢٧٨٠
كارت ٦٢١٩٨٦١٠٥٣١٥٢٥٩٠ شبا ٣٠٠٥٦٠٩١٠٥٠٢٠٠٠٢٦٧٣٨٣٠١ نزد بانك سامان شعبه پاسداران به نام آقايان سيد محي الدين طاهری، محسن فروردين و علی احلاميان می باشد.

طرفداران آیت الله رئیسی در استان فارس می توانند اخبار موثق و رسمی ستاد مرکزی را در پیام‌رسان های بله، ایتا، آی‌گپ، فیس بوک، اینستاگرام، سروش، تلگرام، توییتر، آپارات، کلاب هاوس و واتس آپ به شناسه @BarayMardomFars مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان