کد خبر: ۱۴۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
مسئول ستاد مرکزی جلیلی در فارس در گفتگو با «شیرازه»:

دیدگاه جلیلی فراجناحی است/ سعید جلیلی به شیراز سفر می‌‎کند

ابراهیم کرامت‌فر گفت: نگاه جلیلی فرا جناحی است و بر استفاده از ظرفیت های کارشناسی تاکید دارند لذا هرکسی با دیدگاه های و طیف سیاسی مختلف می تواند در ستاد حضور یابد.
ابراهیم کرامت‌فر مسئول ستاد مرکزی سعید جلیلی در استان فارس در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری شیرازه با بیان اینکه حدود یک ماه از راه اندازی ستاد مرکزی در استان می گذرد، گفت: تنها یک ستاد در شهر شیراز به نشانی چهارراه ملاصدرا کوچه ۲۲ قصرالدشت مشغول فعالیت است.

وی افزود: سیاست کلی به دلیل وجود فضای تبلیغی صدا و سیما و فضای مجازی بر تشکیل ستادهای متعدد نبوده لذا کرونا فرصتی را برای دسترسی هرچه بیشتر مردم به برنامه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید:

کرامت‌فر با بیان اینکه بنر تبلیغاتی در ۱۵ نقطه از میادین اصلی سطح شهر شیراز نصب شده است، خاطرنشان کرد: نگاه جلیلی فرا جناحی است و بر استفاده از ظرفیت های کارشناسی تاکید دارند لذا هرکسی با دیدگاه های و طیف سیاسی مختلف می تواند در ستاد حضور یابد. 

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار شیرازه  مبنی بر برنامه سفر جلیلی به شیراز اظهار داشت: در همین هفته جلیلی به شیراز سفری خواهند داشت که جزئیات تکمیلی پس از قطعی شدند به زودی اعلام می شود. 

به گفته مسئول ستاد مرکزی جلیلی در استان فارس، اطلاعاتی درخصوص ظرفیت ها و چالش های استان فارس تهیه شده که برای جلیلی ارسال گردیده و برنامه اختصاصی ایشان از مرکز صدا و سیما فارس مختص استان ضبط و پخش می شود.

وی خاطرنشان کرد: جلیلی تنها کاندیدایی بود که برای هر استان برنامه های خودشان را در قالب ویدئو نیم ساعته ضبط کردند و از طریق شبکه های استانی به نظر مردم بومی رساندند.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان