کد خبر: ۱۴۷۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
امروز مطرح شد؛

اظهارات جنجالی رئیس ستاد مهرعلیزاده در کهگیلویه و بویراحمد پس از انصراف/ مهرعلیزاده در قواره یک رئیس‌جمهور ظاهر نشد

رئیس ستاد محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری از انصراف خود به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این کاندیدا خبر داد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، بابک درست با تاکید بر انصراف از ریاست ستاد استانی محسن مهرعلیزاده کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهرعلیزاده نتوانست در مناظرات در قواره یک رئیس‌جمهور ظاهر شود.

صبح زاگرس نوشت: وی با اشاره به دلیل انصرافش از ریاست ستاد استانی گفت: انصرافم را برای معاون استان‌های ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده ارسال کرده‌ام و قرار است تا امروز ظهر پاسخ داده شود.

درست، عدم اقبال عمومی و حمایت اصلاح‌طلبان کشور و استان را دلیل اصلی انصراف از ریاست ستاد استانی این کاندیدا در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و اظهار داشت: مهرعلیزاده در واقعیت مناظره‌ها نتوانست خوب ظاهر شود و حتی اگر با انصرافم از ریاست ستاد موافقت نشود، مصرانه بر انصرافم پایبند هستم.

بابک درست در متن استعفای خود نوشت:

اینجانب "بابک درست" انصراف خود را از ریاست ستاد دکتر مهرعلیزاده کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌دارم و در کنار جوانانِ همفکر که همواره از آنان آموخته‌ام، مسیرِ پاسداری از جمهوریّت نظام را ادامه خواهم داد تا این نهالِ نوپا درختی تناور گردد. ما باور داریم که با فداکاری و از خودگذشتن و اتحاد، می‌توان دستاوردهای بزرگِ معاصر را حفظ کرد و فردایی بهتر را برای این آب و خاک به ارمغان آورد.

ایمان دارم که پُستِ ریاست جمهوری یگانه مکان و موقعیتِ خدمتگزاری به مردم نیست، پس در کنار هم ،، خواهان یک جنبشِ ملی که فراسوی مرزبندی‌های جناحی، و اختلافات و نزاعهای سیاسی، به دنبال پیگیری خواسته‌ها و مطالباتِ مردم، از هر قشر و طبقه‌ای، باشد و قصد و نیتی جز افزایش رفاه عمومی مردم و تقلیل مرارتهای آنان نداشته باشد. جریانی که توسعه را با نگاه عدالت محور پیگیری کند و در مقابل هر نوع نگاه امنیتی، قومیتی و مذهبی به توسعه بایستد. نگاهی که نتیجه اش جز فاجعه و تبعیض و محرومیت در مناطق پیرامونی ایران نبوده است. جریانی که پایبند به دفاع از حقوق همه شهروندان باشد و آزادی های مشروع در قانون شهروندان را با جدیت پیگیری کند. به امید مشارکت حداکثری مردم در روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ جهت ساختن ایرانی اباد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
0
این خیانت هست.استعفا حق او هست اما تخریب کاندیدا نه.