کد خبر: ۱۴۷۶۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
عزیزی:

مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای نقشه دشمن را نقش برآب می‌کند

رییس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: دشمن امروز روی عدم حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حساب باز کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، ابراهیم عزیزی در نشست با حضور دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت و جمعی از فعالان سیاسی استان فارس در شیراز با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، اظهار داشت: مهم‌ترین مساله در این انتخابات حضور و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای است تا با انتخابی هوشمندانه، نقشه دشمن را نقش برآب کنیم.

بیشتر بخوانید:

جلیلی تا روز آخر انتخابات در صحنه خواهند بود

وی افزود: دشمن در این انتخابات برای کشور خواب‌های آشفته دیده و بر روی عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای حساب باز کرده است که اینجا وظیفه همه ما تشویق مردم بر مشارکت حداکثری برای انتخاب اصلح است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با تاکید بر انتخابی صحیح و هوشمندانه، گفت: با وجود همه کاستی ها، اگر یک دولت انقلابی و مردمی شکل بگیرد، مردم طعم شیرین انقلاب اسلامی را خواهند چشید لذا آگاه کردن مردم از واقعیت‌ها وظیفه مهم جبهه انقلاب است.

عزیزی با اشاره به شکل گیری مجلس انقلابی و قوانین خوبی که در یک سال اخیر همچون طرح جهش مسکن، قانون راهبردی لغو تحریم هاو ... تصویب شده است، افزود: امروز دولت با ناکارآمدی توان اجرای مصوبات مهم مجلس را ندارد لذا نیاز به یک دولت انقلابی است که بتواند در مقام اجرا قدرتمند عمل کند.

وی تصریح کرد: دولت فرسوده و بی انگیزه فعلی توان حل مشکلات مردم را ندارد و نکته مهم این است که این دولت نتیجه یک انتخاب بوده است لذا همین مساله ما را وادار می‌کند تا در انتخابات ۱۴۰۰ با درایت و آگاهی بیشتری قدم نهیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: علی رغم این دستاورد‌ها در معیشت و اقتصاد مردم کاستی‌هایی وجود دارد که باید با روی کار آمدن یک دولت قوی برطرف شود.

عزیزی تصریح کرد: ما همان گونه که عوامل موفقیت را بر می‌شماریم باید عوامل عدم موفقیت‌ها را نیز رصد کنیم تا دوباره در آزمون و خطا قرار نگیریم.

وی تاکید کرد: برای داشتن ایرانی پیشرفته، آباد و در تراز انقلاب اسلامی، نیازمند دولت و مجلس انقلابی هستیم که با هم افزایی و تشریک مساعی امور مملکت را با سرعت و درایت پیش ببرند.

عزیزی همچنین گفت: امیدواریم حضور آگاهانه و با بصیرت در انتخابات ۱۴۰۰ محملی برای ناامید کردن مجدد دشمن باشد که در این راستا مشارکت حداکثری پای صندوق‌ها یک اصل مهم است.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
0
کاش شورای نگهبان در احراز صلاحیتها به یکنفر میرسید قال قضیه کنده میشد هزینه ها هم صرفه جوئی میشد باهاش یک یاجند مسجد میساختید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
0
کاش شورای نگهبان در احراز صلاحیتها به یکنفر میرسید قال قضیه کنده میشد هزینه ها هم صرفه جوئی میشد باهاش یک یاجند مسجد میساختید