کد خبر: ۱۴۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

بیانیه اعلام حمایت دانشگاهیان دانشگاه شیراز از آیت الله رییسی

طی بیانیه ای جمعی از دانشگاهیان دانشگاه شیراز ضمن دعوت عموم به مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح، حمایت خود را از آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعنوان کاندید ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جمعی از اساتید دانشگاه شیراز امروز 24 خردادماه با حضور در ستاد مرکز ی دانشگاهیان آیت الله رییسی با صدور بیانیه ای حمایت خود را از این کاندیدای ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

در این بیانیه امده است:

بیشتر بخوانید:


بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
ایران اسلامی در آستانه رویدادی سرنوشت ساز و آزمونی بزرگ برای ملت است آزمونی که در دهه پنجم انقلاب و با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت مشارکت قشر جوان، نخبه و دانشگاهی اهمیتی مضاعفی می یابد.

این آزمون بزذگ که تجلی مردم سالاری دینی است، مهم ترین شکل مشارکت و گزینش سرنوشت سیاسی  آینده ملت و میهن است. بدیهی است هر چه میزان مشارکت در انتخابات بالاتر رود، کارگزاران سیاسی با اعتماد و توکیل بالاتری در صحنه سیاسی و اجتماعی ایران می توانند نقش آفرینی کنند و به تمشیت امور عمومی بپردازند.

علاوه بر  مشارکت حداکثری، برای تحقق برنامه گام دوم انقلاب به انتخابی  عالمانه  نیاز است.انتخاب عالمانه، انتخابی است که نامزدی برگزیده شود که  تخصص، تعهد، تدبر، کارآمدی و کارنامه داشته باشد.

جامعه دانشگاهی با رصد و تتبع در عملکرد و گفتار نامزدهای سیزدهیمن انتخابات ریاست جمهوری ، جناب آقای آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را به جهت ویژگیهایی ازجمله مدیریت کارآمد وانقلابی، فسادستیزی ،  واشراف به سیستم اداری و مدیریتی که جزء کارنامه عملی ایشان است را به عنوان نامزد اصلح معرفی می نماید.

ما، جمعی از دانشگاهیان دانشگاه شیراز  ملت ایران را به مشارکت حداکثری در انتخابات وانتخاب نامزد اصلح، آیت سید ابراهیم رئیسی دعوت نموده و از سایر نامزدهای انقلابی درخواست داریم به منظور جلوگیری از تشتت آراء در جبهه انقلاب به نفع ایشان کناره گیری نموده تا با آرائی قاطع، زمینه تحقق ایرانی قوی و مردمی فراهم گردد.

 جمعی از دانشگاهیان دانشگاه شیراز

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان