کد خبر: ۱۴۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
النجباء:

برای ساعت صفر آزادسازی جولان آماده‌ایم

سخنگوی جنبش عراقی «النجباء» با بیان اینکه تمامی قرائن از نزدیک شدن زوال رژیم صهیونیستی حکایت دارد، اعلام کرد، تیپ آزادسازی جولان برای این نبرد آماده است
به گزارش سرویس رصد بین الملل شیرازه، سخنگوی جنبش عراقی «النجباء» با بیان اینکه تمامی قرائن از نزدیک شدن زوال رژیم صهیونیستی حکایت دارد، اعلام کرد، تیپ آزادسازی جولان برای این نبرد آماده است.

 «نصر الشمری» سخنگوی جنبش «النجباء» عراق در گفت‌وگویی با وب‌سایت لبنانی «العهد» گفت، مقاومت اسلامی در لبنان اسطوره «ارتش شکست‌ناپذیر» را در هم شکست و مقاومت فلسطین نیز امروز دروغ «گنبد آهنین» را برملا کرده است.

العهد از الشمری پرسید «جنبش نجباء در سال ۲۰۱۷ تأسیس تیپ آزادسازی جولان ر اعلام کرد که وظیفه اصلی آن کمک به ارتش سوریه برای آزادسازی خاکش و پایان دادن به مظلومیت ملت سوریه است؛ این تیپ از ابتدای تشکیل چه نقشی ایفا کرده و مأموریت‌های ینده آـلعه آینده آن چیست؟

وی پاسخ داد، النجباء تیپ آزادسازی جولان را تشکیل داد تا تمرکز اصلی آن همراهی با برادران در سوریه برای نبرد آزادسازی جولان باشد، نبردی که امروز نزدیکتر از هر روز دیگری است. علیرغم آنکه جنبش نجباء مشارکتی فعال در مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری در سوریه دارد، اما این تیپ مختص مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بوده و همینگونه نیز باقی خواهد ماند. این تیپ نخبگانی از رزمنده‌ها را در خود جای داده، کسانی که آموزش‌هایی عالی برای اینگونه جنگ‌ها دیده‌اند و سلاح لازم برای اینگونه نبرد‌ها که می‌تواند عمق رژیم صهیونیستی و نه فقط جولان را هدف بگیرد در اختیار دارند. تیپ مذکور به محض آغاز ساعت صفر برای آزادسازی جولان آماده است و این امر بستگی به برادران در سوریه دارد، تمامی قرائن از نزدیک شدن ساعت زوال رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

الشمری در پاسخ به سوال دیگری درباره نبرد اخیر مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «شمشیر قدس» گفت، آنچه امروز مقاومت به ارتش و مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی وعده می‌دهد این است که زمان «عمق امن» گذشت، دوره عملیات برق آسا و انتقال جنگ به خارج از اراضی اشغالی به سر آمد و نبرد آینده در عمق اراضی اشغالی از بحر تا نهر خواهد بود و هیچ منطقه‌ای در برابر سلاح مقاومت امن نخواهد بود.

سوال بعدی العهد این بود «سید حسن نصرالله از ضرورت کار بر روی معادله قدس در مقابل جنگ منطقه‌ای سخن گفت. نظر شما درباره این معادله چیست و قدرت جبهه محور مقاومت در امروز را چگونه ارزیابی می‌کنید؟»

الشمری در پاسخ گفت: قدس از مقدسات مسلمانان، نماد اول آن و والاترین هدف برای تمام محور مقاومت از جمهوری اسلامی ایران تا عراق، یمن، سوریه، لبنان و فلسطین و ملت‌های مسلمانی است که سوای از سران خیانتکار خود که به عادی‌سازی روابط روی آورده‌اند، زندگی می‌کنند؛ بنابراین من طرح سید مقاومت را درک می‌کنم که پاسخ به هرگونه دست درازی به قدس و اهالی آن نباید فقط در فلسطین اشغالی باشد باید در امتداد جغرافیای تمام محور مقاومت باشد یعنی هر جایی که دست مقاومت یا سلاح آن می‌تواند منافع رژیم صهیونیستی، آمریکا، مزدوران و دنباله‌رو‌های آن را در منطقه هدف بگیرد.

وی ادامه داد:، اما درباره قدرت جبهه محور مقاومت، من بر اساس اطلاعات کم خود می‌توانم بگویم که این محور بیشتر از یک درصد از توانایی‌های خود در تمامی رویارویی‌ها را به کار نگرفته و به فضل و یاری خدا در همه آن‌ها پیروز شده است. در بیشتر نبرد‌ها استفاده از امکانات موجود را به تعویق انداختیم، زیرا در مقابله با دشمن در آن زمان، به این امکانات نیازی نبود و بکارگیری آن در زمان نیاز بیشترین تأثیر را در تحقق پیروزی خواهد داشت. ما در یک جبهه و محور هستیم و اعتفاد ما درباره حتمی بودن پیروزی نزدیک، اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی متزلزل نخواهد شد.

انتهای پیام/ش/ر
منبع: دانشجو
برچسب ها: اسراییل ، صهیون ، فلسطین
نظرات بینندگان