کد خبر: ۱۴۷۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

آیا اولین انصراف انتخابات ریاست جمهوری رقم خورد؟

اینکه برخی از نامزدها در این دوره از انتخابات تا پایان کار نمی‌نمانند و قرار است که انصراف دهند، باتوجه به اخبار متعددی در خصوص انصراف و عدم انصراف زاکانی، حال باید دید به صورت رسمی آیا این انصراف رقم خواهد خورد؟

اولین انصراف انتخابات ریاست جمهوری رقم خورد

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، اینکه برخی از نامزدها در این دوره از انتخابات تا پایان کار نمی‌نمانند و قرار است که انصراف دهند، از ابتدا گفته شده بود. در جریان مناظرات و بعد از اشارات مکرر همتی به پوششی بودن برخی رقبا اما این مساله بیشتر مورد توجه قرار گفت.

نشانه‌ها از شروع انصراف‌ها اما در دو روز گذشته مشاهده شد بود. از اظهارات زاکانی با رنگ و بود کناره‌گیری گرفته تا توییت‌های متناقض قاضی‌زاده هاشمی در این باره. تا اینکه بالاخره خبر رسید اولین انصرافی تصمیم خود را گرفته است.

آنگونه که در برخی رسانه ها اعلام شده است، دقایقی پیش علیرضا زاکانی در جمع مردم کاشان اعلام کرد به نفع ابراهیم رئیسی کنار خواهد کشید.

خبر اما قطعی شده و نشده با واکنش‌هایی همراه شد. مثلا عبدالناصر همتی در صفحه توییتر خود نوشت: در جریان مناظره‌های تلویزیونی بر «سوپر پوششی» بودن آقای زاکانی به عنوان پلیس بد تاکید کردم. خب پلیس بد رفت، پوشش‌ها کنار رفت! با انصراف ایشان به نفع نامزد اصلی رقابت به یک در برابر چهار تبدیل شد. منتظر انصراف سایر نامزدهای پوششی به نفع جناب آقای رئیسی هستیم.

بنابه انتشار خبری در برخی از خبرگزاری ها، دقایقی پس از انتشار گسترده خبر انصراف زاکانی، مالک شریعتی، سخنگوی ستاد انتخاباتی این کاندیدا، انتشار اخباری درباره انصراف زاکانی از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی را تکذیب کرد و گفت: ستاد آقای زاکانی کناره‌گیری ایشان را تکذیب می‌کند و هیچ خبری مبنی بر کناره‌گیری اعلام نشده است.


باتوجه به اخبار متعددی در خصوص انصراف و عدم انصراف زاکانی، حال باید دید به صورت رسمی آیا این انصراف رقم خواهد خورد؟

انتهای پیام/ع/ر

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
0
ایشان از اول نباید می آمدند
هزینه برای خودش و کشور درست کرد