کد خبر: ۱۴۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
در بیانیه ای:

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس از آیت الله رئیسی حمایت کرد

جامعۀ اساتید حوزۀ علمیۀ فارس در تاکید بر حضور پر شور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و حمایت از آیت الله رئیسی بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جامعه اساتید حوزه علمیه فارس در تاکید بر حضور پر شور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و حمایت از آیت الله رئیسی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا (قرآن کریم، آیۀ 58 سورۀ نساء)

ملت بزرگوار ایران!
با انتخاباتی بسیار مهم و سرنوشت ساز روبرو هستیم. سرنوشت چهار ساله و شاید هشت سالۀ کشور در گرو این انتخابات است. حضور در این انتخابات، هم تکلیف شرعی و الهی است چرا که به تصریح پیشوایان معصوم علیهم السلام، همۀ ما در قبال مسائل جامعه به خصوص مسائل کلان آن مسئولیم. و هم وظیفه ای ملّی است زیرا با انتخابات پر شور است که شاهد ایرانی قوی، امن، مرفه و پر افتخار خواهیم بود. 

با حضور پر رنگ شما عزیزان، امنیت و اقتدار کشور تقویت می شود و قدرت چانه زنی آن در مجامع جهانی بالا می رود. صد ها هزار شهید برای اعتلای وطن خون ها داده اند. زیبنده نیست ما در این راه، از صرف چند دقیقه وقت و دادن یک رأی دریغ ورزیم. علاوه بر این، رأی به کاندیدای اصلح نیز وظیفۀ وجدانی، شرعی و اخلاقی هر یک از آحاد جامعه است و در این عرصۀ خطیر، کاندیدایی اصلح است که مؤمن، مدیر، عدالتخواه، فساد ستیز، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی های داخلی، مردمی و امیدوار باشد.

اعضای جامعۀ اساتید حوزۀ علمیۀ فارس، در میان نامزد های ریاست جمهوری، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را بیش از همه واجد شرائط فوق می داند و از همین رو خواهران و برادران گرامی را به رأی دادن به ایشان دعوت می کنند. به امید رشد و بالندگی و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی.

جامعۀ اساتید حوزۀ علمیۀ فارس        

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان