کد خبر: ۱۴۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای فارس:

ارتقاء صنعت و جهش تولید در ماموریت‌های دانشگاه فنی و حرفه استان فارس قرار دارد

جامعی گفت: دانشگاه فنی وحرفه ای در جهش تولید ورود کرده است و با محوریت وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری از طرح های که مربوطه حمایت می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمدجامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در گردهمایی مهندسین بسیجی به تشریح عملکرد این دانشگاه از ابتدا تاکنون پرداخت و اظهار داشت: آنچه که به عنوان یک اصل مهم در ماموریت این دانشگاه با سابقه ۵۶ سال فعالیت مورد توجه قرار گرفته تربیت تکنسین‌ و مهندسان کاربردی است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در دانشکده های ۱۴ گانه دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس، تلاش بر تربیت نیروهای آچار به دست مورد نیاز صنعت بوده و خوشبختانه در این زمینه نیز تاکنون به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته و بخش زیادی از بزرگان صنعت در کشور و فارس فارغ‌التحصیل دانشکده‌های فنی هستند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در این جلسه با عنوان اینکه جهش تولید و ارتقای صنعت در سر لیست ماموریت این دانشگاه قرار گرفته است، تاکید کرد: دانشگاه فنی وحرفه ای در جهش تولید ورود کرده است و با محوریت وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری از طرح های که مربوطه حمایت می شود.

به گفته این مقام مسئول، دانشگاه فنی و حرفه ای به دلیل ماهیت ذاتی خود می تواند نقش محوری در زمینه تولید و صنعت داشته باشد لذا با محوریت سپاه انشالله گروه های جهادی در این زمینه تشکیل خواهد شد تا گام های مهمی در عرصه صنعت و تولید برداشته می شود.

انتهای پیام/ح/ر

نظرات بینندگان