کد خبر: ۱۴۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

بیانیه اعلام حمایت دانشگاهیان دانشگاه پیام نور فارس از آیت الله رییسی

طی بیانیه ای جمعی از دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان فارس ضمن دعوت عموم به مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح، حمایت خود را از آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعنوان کاندید ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور استان امروز 26 خردادماه با حضور در ستاد مرکز ی دانشگاهیان آیت الله رییسی با صدور بیانیه ای حمایت خود را از این کاندیدای ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

در این بیانیه امده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم 
اکنون در دهه پنجم نظام مقدس جمهوری اسلامی که دهه اقتدار، پیشرفت و کرامت ایران اسلامی است قرار گرفته ایم و بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی که بر سه اصل مهم آزادی، استقلال و عدالت بنا شده است، می گذرد، حال در گام دوم انقلاب حضور افرادی با تقوای سیاسی، توانمند، با برنامه‌های عملیاتی و باورمند به مبانی اسلام و انقلاب می‌تواند نقطه امیدی برای استقرار دولت اسلامی باشد. لذا ایران اسلامی در آستانه رویدادی سرنوشت ساز و آزمونی بزرگ برای ملت است.

حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی، امروز در‌ دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم. چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی دربخشی از بیاناتشان فرمودند: انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است و نباید از دست داد و خطاب به عموم مردم بیان کردند که انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند لذا به همگان توصیه می شود به دستور مقام معظم رهبری؛ افراد را جهت شرکت در انتخابات دعوت نمایند و با گفت وگوی رو در رو به این واجب الهی اهتمام ورزند. بی‌تردید حضور حداکثری و در عین حال آگاهانه مردم  بویژه دانشگاهیان در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز 28 خرداد ماه، نوید بخش کشوری مقتدر و توسعه یافته خواهد بود.

گام دوم بعد از حضور در پای صندوق های رأی، انتخاب اصلح است که مصداق های انتخاب اصلح در کلام رهبر معظم انقلاب عدالت محوری، ولایتمداری، ساده زیستی، عملگرایی، جوانگرایی و تلاش خالصانه و مخلصانه می باشد. بررسی دانشگاهیان از نامزدهای سیزدهیمن انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد که آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی دارای ویژگی های مذکور می باشند لذا ما دانشگاهیان، با حضور در پای صندوق رای به حضرت ایت الله رئیسی رای می دهیم و به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند انتخابات متعلق به خود شماست، از خداوند برای رأی دادن به کسی که شایسته این مسئولیت است کمک بخواهید، عمل می کنیم و در مسیر احیای گفتمان ناب انقلاب اسلامی، ایشان را در میدان خدمت و مبارزه با فساد و تباهی همراهی نموده و در راستای شکل گیری دولت انقلابی و همچنین تحقق برنامه راهبردی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب با تمام وجود یاری خواهیم کرد همچنین ملت فهیم ایران اسلامی را به مشارکت حداکثری وانتخاب نامزد اصلح (آیت الله سید ابراهیم رئیسی) دعوت می نماییم

جمعی از دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان فارس

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان