کد خبر: ۱۴۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
در بیانیه ای مطرح شد:

دانشگاهیان زمینه حضور آگاهانه مردم در انتخابات را فراهم نمایند

جمعی از اساتید،کارمندان و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای استان فارس با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر حضوری آگاهانه و توام با بصیرت در انتخابات پیش رو، حمایت خود را از کاندیدای اصلح جبهه انقلاب«حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی» اعلام کردند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، مراسم گردهمایی جمعی از کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای استان فارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی سه شنبه 25خردادماه به میزبانی ستاد دانشگاهیان آیت الله سید ابراهیم رییسی در استان فارس در شیراز برگزار شد.

این گردهمایی با حضور جمع کثیری از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای استان فارس، محمد جواد سلمانپور رییس ستاد شورای وحدت آیت الله رییسی در استان فارس، جعفر ترک زاده رییس ستاد دانشگاهیان آیت الله رییسی در فارس برگزار شد.

در این مراسم اساتید، کارکنان و دانشجویان حاضر ضمن اعلام حمایت خود از این کاندیدای جبهه انقلاب اسلامی بیان داشت: از نظر جامعه دانشگاهی و دانشجویی استان حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی اصلح ترین کاندیدای ریاست جمهوری اسلامی ایران می باشند که می توانند در شرایط به وجود آمده برای جامعه ایران اسلامی نجات بخش بوده و در راستای حل مشکلات جامعه  بهبود لازم را فراهم نماید.

در این گردهمایی محمدجواد سلمانپور رییس ستاد شورای وحدت آیت الله رییسی در استان فارس به چگونگی انتخاب فرد اصلح و ابعاد شخصیتی کاندیدای اصلح پرداخت و بیان داشت: در موقعیت زمانی خاصی از انقلاب اسلامی قرار گرفتیم و دشمنان قسم خورده انقلاب در صدد ایجاد تفرقه و نفاق و همچنین ایجاد شبهه در انتخابات هستند که توسط نفوذی های داخلی دشمن صورت می گیرد که عموم مردم و به خصوص جامعه علمی و دانشگاهی باید از آن آگاه باشند.

وی به روشنگری در خصوص موضوعات سیاسی اتفاق افتاده در گذشته پرداخت و گفت: در حال حاضر باید در انتخاب فرد اصلح و انقلابی هوشیار باشیم تا همانند 8سال گذشته جامعه و کشور دچار مشکل در حوزه های مختلف نشود.

در ادامه این گردهمایی جعفر ترک زاده رییس ستاد دانشگاهیان آیت الله رییسی در استان فارس نیز به بیان روشنگری و ابعاد مختلف شخصیتی آیت الله سید ابراهیم رییسی نامزد ریاست جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گزارشی از اقدامات و فعالیت های دانشگاهیان استان را ارایه نمود و همچنین در جهت ایجاد شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به روشنگری و آگاهی بخشی پرداخت.

در پایان این مراسم بیانیه ای از سوی جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای استان فارس به حمایت از آیت الله رییسی قرائت شد که متن بیانیه بدین شرح است:  

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات 28خرداد 1400 آزمونی دیگر در راستای حرکت بلند ملت ایران در تحقق آرمان های اصیل انقلاب است.

امروز پس از گذشت 4دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی و طی فراز و نشیب های بسیار در طول این دوران و علی رغم دشمنی های پیدا و پنهان، حرکت رو به رشد ملت بزرگ ایران متوقف نشده و با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح، این حرکت رو به رشد، قطعاً سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

اکنون که با حضور آیت الله رئیسی کاندیدای منتخب جبهه انقلاب در این انتخابات، پس از 8سال امیدها برای تشکیل یک دولت مردمی، پاکدست، کارآمد و انقلابی در میان دلسوزان کشور زنده شده، وظیفه همه دوستداران نظام، فراهم کردن زمینه برای انتخاب یک فرد اصلح و معتقد به مبانی انقلاب است.

بی گمان در این مقطع سرنوشت ساز، آگاه کردن مردم و ایجاد بصیرت انقلابی در مقابل جریان سازی های دروغ و غیر اخلاقی رسانه های معاند نیز یک وظیفه همگانی است به ویژه آنکه دشمن در این روزها تمام هم و غم خود را معطوف به نیامدن مردم به پای صندوق های رای کرده است.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای از دانشگاه بزرگ کشور می باشد که مأموریت اصلی آن تحقق دانشگاهی پویا، اشتغال‌زا، کارآفرین، تقاضامحور و مهارت‌آموز می‌باشد. دانشگاهی که بتواند بر شعار «حرفه‌ای‌گرایی در آموزش عالی» و تربیت تکنیسین ماهر و آماده برای ورود به بازار کار جامه عمل بپوشاند.

دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس نیز شامل کارکنان، اساتید، دانشجویان، تشکل های دانشجویی و ...  نیز در این هنگامه حساس، وظیفه خود می داند که ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات 28خرداد 1400، با حمایت از کاندیدای جبهه انقلاب حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، زمینه را برای حضوری آگاهانه و توام با بصیرت فراهم نمایند.

انتظار ما از سید بزرگوار و کاندیدای اصلح جبهه انقلاب در صورت قرار گرفتن در راس بدنه اجرایی، توجه جدی به مشکلات اصلی کشور و در حوزه فنی و حرفه ای، اهتمام ویژه به آموزش های عالی مهارتی است چراکه بخش اعظمی از معضلات بیکاری و گرفتاری های کشور، با این توجهات برطرف خواهد شد و این مهم قطع به یقین در توان ایشان خواهد بود.

امید است که با اقبال عمومی مردم و انتخاب آیت الله رئیسی در 28خرداد، شاهد شکل گیری دولتی در تراز انقلاب اسلامی در همه ابعاد و عرصه ها باشیم.  
ان شاء الله.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان