کد خبر: ۱۴۷۷۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
گفتگو نماینده ولی فقیه در استان فارس با «شیرازه»:

شاهد رفع مشکلات با انتخاب خوب باشیم/ امیدواریم حضور پرشور با یک انتخاب خوب و مناسب به پایان برسد

آیت الله لطف الله دژکام گفت: هیچ کدام از مشکلات امروز بیشتر از روزی که چکمه پوش های آمریکایی روی سر ما بوده اند، نیست لذا همه آن را با اراده پولادین ملت حل کردیم و انشالله در آینده هم همین اتفاق رقم خواهد خورد.
آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز ۲۸ خرداد ماه در حرم مطهر شاهچراغ در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، گفت: شاهد هستیم که در صندوق‌های رای استقبال مردم گرم و پرشور است.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی به دلیل شیوع بیماری کرونا و صبوری در صف اخذ رای، خاطرنشان کرد: مجموعه حرکت بزرگ و ملی ما انشالله از هر جهت بازتاب خوبی شود. 


امام جمعه شیراز با بیان اینکه امیدواریم حضور پرشور با یک انتخاب خوب و مناسب به پایان برسد تا مردم ما شاهد رفع شدن مشکلات باشند، اضافه کرد: در حرم احمدابن موسی(ع) برای همه مردم عزیز دعا می کنیم و از خدا می خواهیم که عزت و سربلندی هرچه بیشتر خداوند عنایت کند.

آیت الله دژکام معتقد است که همیشه انتخابات برای کشوری مثل ما که می خواهد مستقل باشد و مردم به جای استعمار گران حرف بزنند دارای مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس شرکت و حضور در عرصه انتخابات را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسلما در این حرکت ارزشمند دینی برای شرکت کنندگان در انتخابات، عمل صالح حساب می شود و دشمنان ما در پایین انتخابات رسوا خواهند شد. 

وی با بیان اینکه خدمت به مردم ابعاد گسترده ای دارد، تصریح کرد: در وضعیت فعلی معیشت و اشتغال خیلی برای مردم موجب نگرانی شده و امیدواریم با همکاری تمامی مردم مسئله را به خوبی حل کنیم و حرکتی مثل جنگ که مردم و دولت حرکت کردند، پس از انتخابات نیز همین رویه را شاهد باشیم.

آیت الله دژکام در پاسخ به پرسش خبرنگار شیرازه مبنی بر تفاوت این دوره انتخابات گفت: از حیث اهمیت، هر دوره ای از انتخابات در کشور ما یک ویژگی داشته است لذا مسلما اینکه دشمنان ما حساس شده اند و مکرر صحبت می کنند که مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند، اهمیت این دوره مشخص می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استقامت مردم ایران دارد ثمر می دهد، ناامیدی اذعان دشمنان است لذا در مرحله هم مردم با حضور پرشور و انتخاب خوب بتوانند شخصی را انتخاب کنند که مشکلاتی که فراروی مردم است را حل کند و آینده هرچه بیشتری برای ما رقم بزند. 

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه نا امیدی مسئله ای را حل نمی کند، تاکید کرد: شیطان از روز اول خلقت به وسیله های مختلف به دنبال ناامیدی است لذا وقتی ما ناامید شدیم هیچ اقدامی صورت نمی گیرد؛ هیچ کدام از مشکلات امروز بیشتر از روزی که چکمه پوش های آمریکایی روی سر ما بوده اند، نیست لذا همه آن را با اراده پولادین ملت حل کردیم و انشالله در آینده هم همین اتفاق رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: به همه کسانی که خواب های آشفته برای کشور ایران دیده اند می گویم که خواب شما تعبیری ندارد و مردم ایران تصمیم گرفته اند که برای کشورشان خودشان تصمیم بگیرند و مشکلات را با استقامت از پیش پا بردارند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: گاهی دشمنان مزاحمت هایی ایجاد می کنند اما پیروزی همانند قبل اذعان ملت ایران است و نا امیدی برای کسانی است که نمی خواهند پیشرفت و استقلال ایران را ببینند. 

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جواد
United States of America
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
0
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
موضوع : در خواست مساعدت در خصوص پرونده کثیر الشاکی در قوه قضاییه
با سلام و احترام اینجانبان امضا کنندگان ذیل به نمایندگی از ....در خصوص بانک مهر اقتصاد (بانک ادغامی) مواردی به شرح ذیل یه عنوان درخواست مساعدت خدمت حضرتعالی تقدیم می داریم ،امید به صدور مساعدت و دستورات ویژه را داریم .
در سال ۸۹برای تشکیل بانک مهر اقتصاد .تعداد ۱۷۰۰۰۰نفر از اقشار معزز ایثارگران و بسیجیان در پذیره نویسی بانک مهر اقتصاد شرکت نمودند که کارکنان بانک مزبور بخشی از پذیره نویسان بودند .بانک مهر اقتصاد در سال ۹۱ثبت شد ،همچنین در سال ۹۳از محل تجدید ارزیابی داراییها افزایش سرمایه داد ،بعدا کاشف بعمل آمد که تعمدا ما را سهامدار ثبت نکرده بودند و از افزایش سرمایه هم محروم شدیم . در پایان سال ۹۳ما را با همان تعداد سهام اولیه سهام .سهامدار نمودند .بعد از بر ملا شدن این قضایا تعداد زیادی افراد دادخواست حقوقی دادند و شکایت کیفری هم در شعبه ۱بازپرسی دادسرای جرایم اقتصادی شده است و علی رغم اخذ تامین کیفری هنوز پرونده به نتیجه ای نرسیده است . بانک مهر اقتصاد با ۵بانک و موسسه دیگر در سال ۹۹در بانک سپه ادغام شدند .در مصوبه ۳۱بندی ادغام که به تصویب سران قوا رسیده بود .بحث تخصیص یک شعبه به عنوان شعبه ویژه در خصوص مسایل ادغام آمده است .متعاقب این موضوع .شعبه ۱۱مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران به عنوان شعبه ویژه در نظر گرفته شد .با عنایت به اینکه این شعبه .بصورت شعبه ویژه از سوی قوه قضاییه انتخاب شد و پرونده های بانک های ادغامی خصوصا بانک مهر اقتصاد جز پرونده های کثیر الشاکی می باشد وپرونده های زیادی به این شعبه ارجاع شده است ،متاسفانه شاهد اطاله دادرسی و انباشت پرونده ها هستیم ، از طرفی بانک سپه تمکین نمی نماید .وقتی موضوعی اظهر من الشمس است نیاز به دادخواست تک تک افراد نیست .خیلی از این مالباختگان اطلاعی از موضوع ندارند.واقعا حق این افراد بایست ضایع گردد؟ در پایان از ریاست محترم جمهور که خودشان سابقا ریس دستگاه قضا بوده اند و واقف به امور هستند استدعا داریم تا هماهنگی لازم با قوه قضاییه بعمل اید و موارد ذیل مرتفع گردد :

۱_ در یک کشور اسلامی هستیم.وقتی موضوعی واحد است و مالباختگان واحد و از لحاظ تمرکز جغرافیایی پراکنده هستند و حق بعضی از افراد در دادگاهها ثابت و اجرا شده است . هماهنگی لازم بعمل آید و حق بقیه مالباختگان بدون دادخواست و سیکل قضایی ادا گردد. ۲- با توجه به حجم زیاد و تعدد خواهان ها . از سوی معاون ارجاع مجتمع پرونده های دیگر به شعبه ۱۱ ارجاع نشود .
۳-دستور ویژه مبنی بر اضافه شدن کارمند و بایگانی و،،، در شعبه ۱۱ تا پرونده ها سریع تر جمع بندی و به سمع و نظر قاضی برسد .
۴- دستور به قاضی محترم پرونده جهت تسریع در صدور رای .
۵- هماهنگی با معاونت فناوری و اطلاعات قوه قضاییه جهت رفع مشکل عدم تبادل لایحه صد پرونده ابتدایی که بصورت تجمیعی رای صادر شده است . ۶_در قیمت گذاری دستوری سهام خصوصا سهام بانک مهر اقتصاد و خرید اجباری سهام در سال ۹۹ قیمت واقعی سهام لحاظ نشده و کمتر از یک سوم قیمت هر سهم ، سهام بانک مهر اقتصاد بازخرید شده است .که کارشناسی مجدد و ارزش گذاری منصفانه مورد استدعاست ...
با سپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
0
با عرص سلام در مورد انفجار کپسول گاز در شهرستان زرقان که در اردیبهشت ماه اتفاق افتاده وباعث فوت پنج نفر شده است روند دادگاه سریعتر پیش رود با تشکر