کد خبر: ۱۴۷۷۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر:

حضور باشکوه مردم در انتخابات پاسخ دندان شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی است

سردار بوعلی گفت: هر فردی که تعصب داشته باشد و خواستار اقتدار کشور در صحنه داخلی و بین المللی باشد در پای صندوق های رای حاضر خواهد شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، فرمانده سپاه فجر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در دقایق نخست آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در حوزه اخذ رای حاضر و رای خود را به صندوق انداختند.

سردار بوعلی با بیان اینکه امروز روز تعیین سرنوشت ملت ایران است، گفت: همه دشمنان بشریت از ملت ایران می خواهند در صحنه انتخابات حاضر نشوند و هدفشان نیز از بین بردن امنیت ایران اسلامی است، همانطور که نمونه هایی از جنایت های استکبار جهانی را در کشورهای منطقه  پس از ایجاد ناامنی مشاهده کرده ایم.

بیشتر بخوانید:

وی با تاکید بر اینکه هر ایرانی با تعصب امروز دشمنان کشور را می شناسد، گفت: هر فردی که تعصب داشته باشد و خواستار اقتدار کشور در صحنه داخلی و بین المللی باشد در پای صندوق های رای حاضر خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر با دعوت از عموم مردم برای شرکت پرشور در انتخابات، گفت: انشاالله ملت ایران در این روز مهم با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات بر افتخارات این کشور بیافزایند و این حضور باشکوه پاسخ دندان شکنی به بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی زاده نیز با بیان اینکه ملت ایران حضور گسترده ای در انتخابات خواهند داشت، گفت: از همین دقایق آغاز انتخابات شاهد صفوف وحضور پرشور و نشاط مردم در حوزه های رای گیری هستیم و همه شرکت کنندگان در انتخابات در یک کارِ خِیر عظیم و تعیین کننده آینده کشور شرکت می کنند.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
هادی زائری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
0
آب نداریم .صدای مردم تشنه غیزانیه فارس بجایی نمی رسد. (بیرم.چاهورز.خیرگو.علامرودست) را دریابید.