کد خبر: ۱۴۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فارس در گفتگو با «شیرازه»:

امکان تقلب در روند رای‌گیری و شمارش آرا با نظارت قوی شورای نگهبان وجود ندارد

حجت الاسلام و المسلمین عباس زاده گفت: در آغاز روند رای گیری صندوق اخذ رای پلمب شده و تنها برای شمارش آرا صندوق باز می شود لذا با وجود نظارت قوی شورای نگهبان و حضور ۳ الی ۵ نماینده در هر حوزه رای گیری امکان تقلب و دستکاری در آرا محقق نمی شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عباس زاده رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری شیرازه گفت: طبق بازرسی های انجام شده، متاسفانه روند کار در اوایل ساعات مقرر شده به گونه ای بوده که تجمیع تا تحویل صندوق ها طولانی شد لذا برخی از شعبه‌ها تاخیر داشتند که انشالله هرچه سریع تر در حال برطرف شدن است. 

بیشتر بخوانید:
وی با تاکید براینکه امکان دستکاری در تعداد آرا وجود ندارد، اظهار داشت: صندوق اخذ رای ابتدا صبح به وسیله ناظرین شورای نگهبان در حوزه رای گیری بررسی می شود و پس از اطمینان از خالی بودن صندوق، صورت جلسه نوشته شده و در سامانه وزارت کشور ثبت می شود. 

حجت الاسلام و المسلمین عباس زاده ادامه داد: در آغاز روند رای گیری صندوق اخذ رای پلمب شده و تنها برای شمارش آرا صندوق باز می شود لذا با وجود نظارت قوی شورای نگهبان و حضور ۳ الی ۵ نماینده در هر حوزه رای گیری امکان تقلب و دستکاری در آرا محقق نمی شود. 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فارس در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه مبنی بر هجمه دشمنان برای کم رنگی حضور مردم در انتخابات تاکید کرد: انشالله با حضور گسترده و پرشور مردم حماسه ای دیگر رقم خواهد خورد و نقشه های دشمنان نقش برآب می شود. 

انتهای پیام/ح/ر

نظرات بینندگان