کد خبر: ۱۴۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
خروش «مردم میدان»:

حضور پرشور مردم شیراز در انتخابات از آغازین ساعات روز

امروز بار دیگر مردم شهر شیراز سومین حرم اهل البیت(ع) در ایران حماسه‌ای رقم زدند که دشمنان را به حیرت واداشت.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، اینجا شیراز است سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام)  و عرصه جوش و خروش مردمی که همواره پای انقلاب و ارزشهای نظام ایستاده‌اند.

امروز بار دیگر مردم شهر شیراز حماسه ای رقم زدند که دشمنان را به حیرت واداشت.

حماسه حضوری که اگرچه دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی از مدت‌ها قبل تلاش کرده‌اند تا با تبلیغات گسترده مردم را از حضور صندوق‌های رأی منصرف کنند، اما اهالی شیراز از آغازین ساعات انتخابات ثابت کردند همواره در میدان مبارزه با دشمنان و دفاع از ارزش‌های این سرزمین محکم و استوار حضور دارند.



اکنون که قریب به ۴ ساعت از شروع انتخابات می‌گذرد همچنان شاهد حضور حداکثری مردم هستیم و شهروندان شیرازی بر خلاف گرمای شدید هوا کماکان در صف های طولانی منتظر هستند تا با انداختن رأی خود در صندوق بار دیگر تمام معادلات دشمنان را برهم زنند.

حضور پرشور مردم در رسانه های خارجی

گفتنی است حضور پرشور مردم نه تنها در استان فارس، بلکه در کل کشور ایران واکنش رسانه های خارجی و بین الملل را به همراه داشته است.

 المیادین اعلام کرد: هرچه به ساعات وسط روز نزدیک می شویم، استقبال از رای گیری افزایش می یابد.

خبرگزاری سانا سوریه نیز در انتشار خبری نوشت: ایرانی‌ها از صبح امروز در انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق‌های رای رفته‌اند.

شبکه روسیالیوم نوشت: از صبح امروز ده‌ها هزار نفر در سراسر ایران با شروع رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به پای صندوق های رای رفته اند.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان