کد خبر: ۱۴۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:

لبیک به خون شهيد سليمانی با حضور پر شور در انتخابات محقق می‌شود

آیت الله کلانتری گفت: حضور در انتخابات تداوم و گرامی داشت خون شهدا نظیر شهید قاسم سلیمانی بوده و انتخاب اولين مقام اجرايی كشور از اهميت بسزایی برخوردار است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، آيت‌الله علی اکبر كلانتری نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری جمعه ۲۸ خرداد باحضور در محل اخذ رای حرم مطهر شاهچراغ(ع) با بيان اينكه حضور در انتخابات هم حق است و هم تكليف، گفت: باید به انتخابات پرشور توجه ویژه کرد و تمام آحاد را به حضور در انتخابات دعوت کنیم لذا خداوند متعال در قرآن كريم می فرمايد كه "امانت‌ها را به اهل بسپاريد" و چه امانتی بالاتر از امانت رياست جمهوری.

وی همچنين با بيان اينكه انتخاب اولين مقام اجرايی كشور از اهميت بسزایی برخوردار است، اظهار داشت: در برابر خون شهدا و شهيد سليماني ملكف و مسئول هستیم، لذا شرکت در انتخابات و رای دادن به منزله لبيک به شهيد سليمانی و ایستادن در مقابل داعش، آمريكا، اسرائيل است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تاكيد كرد كه شركت پرشور در انتخابات موجب ارتقا و افزايش اقتدار، امنيت، عمران، آبادي و آرامش كشور ميیشود.

به گفته آیت الله کلانتری حضور كم رنگ در انتخابات، ضررهایی را متوجه كشور خواهد کرد که از جمله آنها تضعیف امنيت كشور، وسوسه شدن دشمنان براي حمله به ايران و ترور دانشمندان، کم رنگ شدن مبارزه با فساد و از بین رفتن نشاط بین مردم است.
 
انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان