کد خبر: ۱۴۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
گفتگوی «شیرازه» از حضور مردم شیراز در انتخابات ۱-

مردم را به حق دعوت کنیم تا مجبور نشویم چهار سال دیگر آنها را به صبر دعوت کنیم/ به خاطر تامین امنیت مردم، کشور و امنیت خود و خانواده‌ام در این انتخابات شرکت کرده‌ام

امروز بار دیگر مردم ایران حماسه ای رقم زدند که دشمنان را به حیرت واداشت، مردم شیراز نیز از آغازین ساعات رأی گیری با حضور در شعب مختلف اخذ رأی باز هم به دشمنان داخل و خارج مرزها نشان دادند هنوز و در هر شرایطی به پای کشور،نظام و انقلابشان ایستاده اند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،  امروز28 خرداد ماه بار دیگر مردم ایران حماسه ای رقم زدند که دشمنان را به حیرت واداشت، مردم شیراز نیز از آغازین ساعات رأی گیری با حضور در شعب مختلف اخذ رأی  باز هم  به دشمنان داخل و خارج مرزها نشان دادند هنوز و در هر شرایطی به پای کشور،نظام و انقلابشان ایستاده اند.

خبرنگار «شیرازه» به میان رای دهندگان رفته تا هدف آنها از شرکت در انتخابات را جویا شود.

خانواده جوان موسوی که رأی دادن را از وظایف انسانی و شرعی خود می‌دانند به همراه فرزند خردسال خود در انتخابات شرکت کرده اند تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

مردم را به حق دعوت کنیم تا مجبور نشویم چهار سال دیگر آنها را به صبر دعوت کنیم/ به خاطر تامین امنیت مردم، کشور و امنیت خود و خانواده ام  در این انتخابات شرکت کرده ام

موسوی بر این باور است که امسال شرایط اقتصادی به نحوی بوده که برخی از مردم اعتراض داشتند و این اعتراض‌ها باعث شده که مطالبی غیر از مطالب حق بشنوند و متاسفانه اعتماد کنند، از طرفی نیز رسانه های معاند بر روی همین نقاط دست گذاشته و عده ای هم به حرف آنها گوش می‌دهند، لذا شرایط امسال ویژه تر و حادتر از دوره های قبل است.
 
وی افزود: اگر چه در مملکت ما نقاط ضعفی هم وجود دارد ولی خب اینکه مردم  با توجه به این نقاط ضعف عکس العمل منفی نشان می‌دهند و انتخابات را تحت الشعاع قرار می‌دهند کار اشتباهی است .

موسوی تصریح کرد:  همانطور که در قرآن هم آمده ما باید مردم را به حق دعوت کنیم تا مجبور نشویم چهار سال دیگر آنها را به صبر دعوت
کنیم.

به خاطر  تامین امنیت مردم، کشور و امنیت خود و خانواده ام  در این انتخابات شرکت کرده ام

زهرا سادات بانوی نوجوان رأی اولی که علیرغم شرایط جسمانی و معلولیتی که دارد شرکت در انتخابات را یک وظیفه دانسته است و به همراه پدر، مادر و مادر بزرگ خود در انتخابات شرکت کرده در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: به خاطر  تامین امنیت مردم، کشور و امنیت خود و خانواده ام  در این انتخابات شرکت کرده ام .

مردم را به حق دعوت کنیم تا مجبور نشویم چهار سال دیگر آنها را به صبر دعوت کنیم/ به خاطر تامین امنیت مردم، کشور و امنیت خود و خانواده ام  در این انتخابات شرکت کرده ام

وی با بیان اینکه من به آنهایی که فکر می‌کنند نباید در انتخابات شرکت کنند می‌گویم این فکر اشتباه است چون در آینده اگر مشکلی پیش بیاید حق اعتراضی ندارند،گفت: من از دوستان هم سن و سال خودم هم تقاضا دارم به خاطر حفظ حرمت شهدا و کوتاه شدن دست دشمن از کشورمان همگی در انتخابات شرکت کنند.


این مملکت ناموس و تمام زندگی ما است و باید برای حفظ آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم

مادر زهرا نیز خطاب به آنان که شرکت در انتخابات را بی نتیجه می‌دانند گفت: این افراد سخت در اشتباه هستند چون  سرنوشت کشور را خودمان باید تعیین کنیم و اگر هم مشکل و نارضایتی وجود دارد خودمان با انتخاب درست باید این سرنوشت را تغییر دهیم.

مادر بزرگ زهرا سادات هم که از ابتدای انقلاب تا کنون در تمامی انتخاب های کشور حضور پیدا کرده است، شرکت در انتخابات را بسیار مهم و واجب دانست و ابرازداشت: حضور در انتخابات همانند لباس تن برایمان ضروری است، چون این مملکت ناموس و تمام زندگی ما است و باید برای حفظ آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه از قبل از انقلاب تا به امروز شرایط مختلفی را دیده و تجربه کرده ام ، افزود: ما که زمان قبل از انقلاب هم بوده ایم آنقدر بدبختی و زجر کشیده ایم تا این انقلاب پیروز شود و حالا به این راحتی آن را به دست دشمن نمی‌سپاریم.

شرکت آحاد مردم در انتخابات خاری است به چشم دشمنان

مریم بانوی سی ساله ای که از ابتدای صبح در حرم مطهر شاهچراغ برای رأی دادن حضور دارد، گفت: طبق فرمایش رهبر شرکت آحاد مردم در انتخابات خاری است به چشم دشمنان، پس ما باید حضور حداکثری داشته باشیم که تبلیغات سخت و گسترده دشمنان را نقش بر آب کنیم تا به این روش وظیفه خود به کشور را ادا کرده باشیم.

بانوی دیگری که از شش و نیم صبح در صف انتخابات حضور پیدا کرده خطاب به افراد معترض شرایط کنونی اظهار کرد: رأی ندادن یعنی رأی دادن به وضع موجود پس نباید توقعی داشته باشند.

فاطمه محمدی که رأی اولی است با ابراز خوشحالی از اینکه می‌تواند در انتخابات شرکت کند، هدفش از حضور در انتخابات را عشق به وطن و سربلند ماندن سرزمین مان عنوان کرد و افزود: من امروز به همراه خانواده ام و به نیابت از خون حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در انتخابات حضور پیدا کرده ام تا هم امنیت کشور را بار دیگر بیمه کنم و هم مانع دشمن شاد شدن مردم و رهبرم شوم.

هدفم از شرکت در انتخابات سهیم  شدن در سرنوشت سیاسی کشوراست

رضا جوان سی و شش ساله نیز هدف خود از شرکت در انتخابات را سهیم  شدن در سرنوشت سیاسی کشور دانست و گفت: وظیفه سیاسی خود می دانم که در انتخابات شرکت کنم از ابتداتا کنون  در همه انتخاات شرکت کرده ام و امروز هم پیامم به انهایی که میگویند در انتخابات شرکت نمی کنیم این است که ما هم همانند میلیون ها نفر دیگر عضوی از این جامعه هستیم که باید در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم شویم تا بتوانیم شرایط موجود را تغییر دهیم

 وی در پایان خطاب به معترضان وضع موجود افزود: قطعا انتخابشان اصلح نبوده که اکنون به چنین وضعیتی دچار شده ایم .

 گزارش های مردمی شیرازه از انتخابات ادامه دارد...

 انتهای پیام/س/ر

نظرات بینندگان