کد خبر: ۱۴۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

مشارکت بیش از ۵۲ درصد واجدین شرایط در «تفت» یزد/ فرماندار: تعرفه کم آوردیم!

فرماندار شهرستان تفت با بیان اینکه مشارکت شهروندان در این شهرستان خوب و پرشور بوده است گفت: در این شهرستان مشارکت بالای ۵۲ درصد بوده به طوری که شهرستان تفت با کمبود تعرفه رای مواجه شد.
مشارکت بیش از ۵۲ درصد واجدین شرایط در «تفت» یزد/ فرماندار: تعرفه کم آوردیم!

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، مستقر در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد، علیرضا نوکار اظهار کرد: خوشبختانه روند برگزاری انتخابات و حضور مردم شهرستان در شعب اخذ رای پرشور بوده و تاکنون بیش از ۵۲ درصد واجدین شرایط در شهرستان در این انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان این‌که در شهرستان تفت ۱۲۴ شورای شهری و روستایی تشکیل می شود افزود: ۱۲۱ شورای روستایی و ۳ شورای شهری در شهر نیر، بخ و تفت بر اساس رای مردم تشکیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به استقبال خوب شهروندان در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان تفت با کمبود تعرفه مواجه شدیم که درخواست تامین تعرفه رای به مرکز استان دادیم و امیدواریم به زودی تعرفه‌ها به شهرستان برسد.

نوکار با اشاره به این‌که بیش از ۳۳ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دهی هستند تصریح کرد: همچنین بیش از ۶۰۰ نفر رای اولی ها در این شهرستان هستند که تا این لحظه مشارکت خوبی در انتخابات داشته اند.

انتهای پیام/ع/ر

منبع: فارس
برچسب ها: انتخابات ، شیرازه ، یزد ، تعرفه
نظرات بینندگان