کد خبر: ۱۴۷۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

سوتی مجری معروف شبکه ملکه درباره انتخابات ایران

مسعود بهنود از مجریان شبکه بی بی سی با انتشار توئیتی درباره انتخابات مورد تمسخر کاربران قرار گرفت.
به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، با گذشت نزدیک به ۲۰ ساعت از آغاز انتخابات در ایران، هنوز هم مردم در سراسر کشور در شعب اخذ رای حاضر هستند. وزارت کشور هم با انتشار بیانیه‌ای ساعت اخذ رای در شعب را تا ساعت ۲ بامداد تمدید و اعلام کرد باید از همه کسانی که در حوزه‌ها حاضر هستند رای گرفته شود.

حضور مردم پای صندوق‌های رای خشم اپوزیسیون و خارج نشینان معاند را در پی داشت و این حضور و مشارکت میلیونی، نقشه‌های چند ماهه‌شان را برای دلسرد کردن مردم و منصرف کردن آن‌ها از رای دادن، نقش بر آب کرد؛ آنقدر که در توئیت‌هایی که درباره حضور مردم در انتخابات منتشر کردند، تصاویری را آوردند که مربوط به سال‌ها قبل است.


مسعود بهنود، یکی از مجریان شبکه معاند بی بی سی، با انتشار تصویری در توئیتر خود درباره حضور در انتخابات نوشت:

" تا یادم هست از ۲ خرداد به بعد همیشه انتخابات با سرمستی و شوق همراه بود. این عکس امروز در یک حوزه رای گیری در تهران است، ببنید چه کردید با مردم. انگار نه که انتخابات، گویا تشییع جنازه‌ای است. اما کوچک‌تر از اینید. بار دیگر مردم صندوق رای را زنده خواهند کرد. "

انتشار این توئیت با تصویری قدیمی، واکنش‌های بسیاری را در پی داشت و گفتند این تصویر قدیمی است و مربوط به این انتخابات نیست، یکی از کاربران در این باره نوشت:

" وقتی به بی بی سی انتقاد می‌کنیم که چرا به یک آدم داغون مثل مسعود بهنود برنامه و پلتفرم می‌دهند، می‌گویند که ما مشکل شخصی داریم در حالی که مسعود بهنود خودش منبع اخبار جعلی و نادرست است. این هم آخرین دسته گلش... "

انتهای پیام/ش/ر

برچسب ها: بی بی سی ، معاند ، انتخابات
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سجادیان ع
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
0
باسلام خدمت ریس جمهور محترم وعرض خسته نباشد لطفا به مشکلات شهر سیدان که همه سادات وولایت مدار هستن توجه بفرماید مخصوصا در زمینه پارک نسبت به جمعیتی که داره راهکارهم داره ممنون خوشامدین به استان فارس قطب کشاورزی ایران اسلامی