کد خبر: ۱۴۷۸۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
رهبر انقلاب:

پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران است/ هیچ چیز نتوانست بر عزم مردم فائق آید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند و تاکید کردند: منتخبان فرصت خدمت‌گزاری را قدر بدانند و انگیزه‌های خدایی را مدنظر داشته باشند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، در پی حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ و سربلند ایران!

حضور حماسی و شورانگیز در انتخابات ۲۸ خرداد، صفحه‌ درخشان دیگری بر افتخارات شما افزود. در میانه‌ عواملی که هر یک به‌گونه‌ای می‌توانست مشارکت در انتخابات را کم‌رنگ کند، مناظر چشم‌نوازِ اجتماعات شما در مراکز رأی‌گیری در سراسر کشور، نشانه‌ آشکاری از عزم راسخ و دلِ امیدوار و دیده‌ بیدار بود. 

پیروز بزرگ انتخابات دیروز، ملت ایران است که یک‌ بار دیگر در برابر تبلیغات رسانه‌های مزدور دشمن و وسوسه‌ خام‌اندیشان و بدخواهان، قد برافراشت و حضور خود در قلب میدان سیاسی کشور را نشان داد. نه گلایه از دشواری معیشت طبقات ضعیف، نه دلتنگی از تهدید بیماریِ فراگیر، نه مخالف‌خوانی‌هایی که با انگیزه‌ دلسرد کردن مردم از ماه‌ها پیش آغاز شده بود، و نه حتی برخی اختلالات در جریان رأی‌گیری در ساعاتی از روزِ انتخاب، هیچ یک نتوانست بر عزم ملت ایران فائق آید و انتخابات مهم ریاست‌ جمهوری و شوراهای شهر و روستا را دچار مشکل سازد.

اینجانب جبهه سپاس بر خاک می‌سایم و خداوند علیم و قدیر را بر توفیقی که به ملت ایران عطا کرد و نظر رحمتی که بر ایران و جمهوری اسلامی افکند، شکر بی‌پایان می‌گزارم. به ملت ایران شادباش می‌گویم و به حضرات محترمی که با انتخاب مردم به مسؤولیت والای ریاست‌ جمهوری یا عضویت شوراها در سراسر کشور دست یافته‌اند، همراه با عرض تبریک، قدردانی از این ملت باوفا و پایبندی کامل به وظایفی را که در قانون برای آنان شمرده شده است، یادآوری می‌کنم. فرصت خدمت‌گزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه‌های خدایی را همواره مدنظر داشته باشید.

لازم می‌دانم از شورای محترم نگهبان و وزارت کشور و دستگاه‌های حافظ امنیت و سلامت و رسانه‌ پرتلاش ملی و نامزدهای محترم و همه‌ کسانی که به‌ نحوی به این آزمون بزرگ کمک کرده‌اند تشکر کنم.

به حضرت ولی‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه که صاحب اصلی این کشور و این نظام است سلام عرض می‌کنم و درود می‌فرستم، علو درجات امام عزیز که سلسله‌جنبان حرکت عظیم ملت ایران بود و شهیدان والامقام را که برترین افتخارات کشورند، از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام/


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
0
از ریاست جمهور جناب آقای. رئیسی ما فرهنگیان بازنشسته خواهش می می کنیم مشکل ما حال کنند ولایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان راحل کنند و۹۰درصدحقوق شاغلین است به فوریت به تصویب شورای نگهبان. برسد واقعا جامعه بازنشستگان درزیر خط فقر زندگی می کنند و مشکلات زیادی دارند از ریاست جمهور عاجزانه درخواست داریم عنایت ویژه‌ای به حل مسئله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان داشته باشند
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
0
سلام وعرض ادب خدمت ریاست جمهوری محترم جناب
آ
قای ریئسی
با احترام بنده حقیر عضو کوچکی از جامعه فرهنگیان بازنشسته استان فارس شهرستان شیراز که حق الرحمن اسفند ماه ۱۳۹۸وفروردین‌۱۳۹۹را تاکنون به ما پرداخت نکردند که در ناحیه ۲شیراز مشغول تدریس بودم بامشکلات فراوان در زمان کرونا با امکانات شخصی وانترنت با هزینه شخصی آیا سزاوار است که حق معلم را نپردازد دومین خواسته این بنده از جنابعالی این است که فرهنگیان بازنشسته را دریابید ولطفا ،خواهشا مسئله همسان‌سازی حقوق باز نشستگان را ۹۰درصد حقوق شاغلین. وقبلا هم هیئت دولت قول اجرایی شدنش داده بودند به مرحله اجرا وبه تصویب شورای نگهبان و پرداخت شود بخدا جامعه فرهنگی باز نشسته زیر خط فقر زندگی می کنند از نظر اقتصادی ۳۰سال بهترین دوران زندگیشان را صرف تربیت فرزندان این مرز وبوم کردند والان که باید در آرامش و راحتی زندگی کنند فاقد هر گونه. امکانات وحمایتی از طرف دولت به فراموشی سپرده شدند ومجبورند برای گذران زندگی خود پدرمان انواع بیماری ها به هر شغلی که مناسب ودر شأن آنها نیست روی بیاورند عاجزانه درخواست می نمائیم کمر همت به یاری وحل مشکلات این قشر فراموش شده جامعه ببندید فقط همسان‌سازی حقوق با۹۰درصدی شاغلان واجرای رتبه بندی شاید کمی از الان این قشر ضعیف را تسکین دهد از طرف جامعه فرهنگیان بازنشسته ‌خ سوسنی