کد خبر: ۱۴۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
تبریک رئیس بسیج مستضعفین:

حضور آیت‌الله رئیسی نویدبخش توسعه فرهنگ بسیجی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: حضور شما نویدبخش تحول، تحرک و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلابی در راستای رضایت مردم خواهد بود.
تبریک رئیس بسیج مستضعفین/ حضور آیت‌الله رئیسی نویدبخش توسعه فرهنگ بسیجی است

به گزارش شرویس سیاسی شیرازه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی انتخاب آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مکرم آیت الله سید ابراهیم رئیسی (دامت تاییداته)

رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران اسلامی

سلام علیکم

بدون شک حضور تحسین برانگیز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی آغازی برای تحقق کامل مردم سالاری اسلامی و شکوفایی همه ظرفیت‌های گسترده میهن عزیزمان خواهد بود ، حضوری که امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) آن را پیروزی بزرگ ملت ایران تعبیر نمود.

اینجانب موهبت جلب اعتماد ملت بزرگ ایران اسلامی به عنوان رئیس جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را خدمت حضرتعالی تبریک عرض نموده و به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان و با استفاده از ظرفیت عظیم این شجره طیبه ، آمادگی بسیج را برای همکاری همه جانبه در جهت رشد و تعالی کشور در تمامی زمینه ها اعلام می نمایم.

رجاء واثق دارم به حول و قوه الهی، با سوابق ارزشمند و تجربیات فراوان، حضور شما در این جایگاه نوید بخش تحول ، تحرک و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلابی در راستای خدمت به مردم عزیز ، رضایت خاطر آنها ، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکوفایی بیش از پیش میهن اسلامیمان خواهد بود.

توفیق روزافزون شما سرور ارجمند را در خدمت جهادی به مردم عزیز به ویژه قشر محروم جامعه در پرتو عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و با تاسی به رهبر فرزانه انقلاب از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین»

انتهای پیام/ع/ر

برچسب ها: انتخابات ، شیرازه ، بسیج ، رییسی
نظرات بینندگان