کد خبر: ۱۴۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

حریق گسترده در منطقه ماله گاله شیراز + فیلم

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: آتش از ظهر روز گذشته در ارتفاعات سیاخ دارنگون -ماله گاله شعله ور شده و همچنان در حال پیشروی است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، آرش مهدوی مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از وقوع حریق گسترده در ارتفاعات سیاخ دارنگون -ماله گاله خبر داد و گفت: این آتش سوزی از ساعت ١١ صبح روز یکشنبه ۳۰ خردادماه به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه این حریق در ساعت ١٧ نسبتا در حال اطفای کامل بود ولی با وزش باد شدید منطقه وسیعی در حریق فرو رفت و تا هم اکنون ادامه دارد، افزود:  اکیپ‌های هنگ امداد طبیعت شهرستان شیراز برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

مهدوی با اشاره به اینکه منطقه ماله گاله در مدیریت محیط زیست استان است، بیان کرد: برای اطفاء ارتفاعات مله گاله عزم ملی و کمک تمام نیرو‌های نظامی و انتظامی، شهرداری‌ها و ادارات و مردم محلی را می‌طلبد.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس  تصریح کرد: با توجه به کوهستانی و جنگلی بودن منطقه،  فرود بالگرد برای  اطفاء حریق غیرممکن است.وی اظهار کرد: علت این آتش سوزی و وسعت حریق هنوز مشخص نیست.

منطقه جنگلی و حفاظت شده ماله گاله، در محدوده سیاه دارنگون قرار دارد و هم مرز با کوهمره سرخی و از نقاط بکر، جذاب و دیدنی استان فارس و شهرستان شیراز است.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان