کد خبر: ۱۴۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

ادعای جدید احمدی‌نژاد و حواشی

تازه‌ترین خبرسازی احمدی‌نژاد ادعایی است که درباره حسن خجسته باقرزاده مطرح می‌کند!

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، احمدی‌نژاد همیشه حاشیه ساز است، فرقی هم ندارد که انتخابات باشد یا نه. او بالاخره یک موضوعی و دستاویزی پیدا می‌کند. این بار نیز ادعایی است که درباره حسن خجسته باقرزاده مطرح می‌کند! 

وی در نامه‌ای سرگشاده مدعی‌شده که حسن خجسته باقرزاده که در دهه ۸۰، مدیر رادیو جمهوری‌اسلامی بود، در دوران ریاست جمهوری او، «به مدت دو هفته، در هند به اتفاق خانواده‌اش، میهمان یک شرکت اسراییلی بوده و قرار می شود در سفر بعدی، از طریق ترکیه به تل آویو برود.

بیشتر بخوانید:

وی نوشته: پس از اطلاع این‌جانب، به عنوان رییس جمهور و دستور جلوگیری از سفر به اسراییل و نجات وی از این رسوایی و منجلاب، از ریاست رادیو عزل شد اما بنا به مصالحی به مسائل ایشان رسیدگی نشد».

لازم به ذکر است که  دو روز پیش خجسته‌، در توییتی در انتقاد از تحریم انتخابات از سوی احمدی‌نژاد، او را با کنایه «حرامی» خواند اما این توییت را پاک‌کرد. احمدی‌نژاد گفته نامه امروز او، پاسخی‌است به حمله دیروز خجسته و در پایان پرسیده: «حالا حرامی کیه؟»

این ماجرا اما همین جا پایان نیافت و با واکنش‌هایی نیز همراه بود. مثلا عزت‌الله ضرغامی  رئیس وقت صداوسیما می‌گوید: متاسفانه سخنان احمدی‌نژاد علیه حسن خجسته، خلاف واقع است. خجسته هرگز از معاونت صدا برکنار نشد بلکه به دلیل درخواست خودشان پس از ده سال ریاست رادیو، برای تمرکز بر حوزه‌های پژوهشی و مطالعاتی صداوسیما در سال۸۷ بعنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان منصوب شد.

به گفته ضرغامی، ادعای احمدی‌نژاد درباره ارتباط یک شرکت اسرائیلی با خجسته و اقدام او برای سفر به تل‌آویو غیرواقعی است. در آن زمان هیچ گزارشی در این رابطه از سوی حراست سازمان یا نهادهای ذیربط به دستم نرسید.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان