کد خبر: ۱۴۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۰۳ تير ۱۴۰۰
نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان:

انتخاب آیت الله رئیسی توسط مردم ناشی از بلوغ سیاسی و فکری است

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب را تبریک گفت و با اشاره به سابقه طولانی آشنایی خود با ایشان، این انتخاب مردم را ناشی از بلوغ سیاسی و فکری مردم برشمرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی‌اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در دیدار با جمع‌های دانش آموزان دختر و پسر استان فارس، ضمن تبریک ایام دهه کرامت به برشمردن نکات مهمی پیرامون استفاده اکمل از حرم سوم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی و ارج نهادن مقام شاهچراغ (ع) پرداخت.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه ضمن ابراز خرسندی از دیدار دانش‌آموزان با ذکر مثال‌هایی اتحادیه استان فارس را مبدأ بسیاری از حرکات و فعالیت‌های انجمنی در کشور دانست و بر ادامه قدرتمند و به دور از حواشی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری با توجه به حماسه بزرگ سیاسی ملت ایران در روز ۲۸ خرداد این حرکت را برخاسته از بصیرت مردم عنوان کرده و مشارکت عمومی مردم را حلال بسیاری از مشکلات دانست.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، همچنین انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب را تبریک گفت و با اشاره به سابقه طولانی آشنایی خود با ایشان، این انتخاب مردم را ناشی از بلوغ سیاسی و فکری مردم برشمرد.

وی در پایان نیز با شنیدن صحبت‌های تعدادی از دانش‌آموزان به پیگیری و حل مسائل تاکید کرد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان