کد خبر: ۱۴۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

افتتاح ۳۶ طرح صنعتی و معدنی در فارس در سال ۱۴۰۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: ۳۶ طرح بزرگ و تاثیر گذار صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری ۳۸۰ هزار میلیارد ریال در فارس امسال افتتاح می شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در دیدار با رئیس کل دادگستری استان با تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، گفت: خدمات رئیس کل دادگستری، دادستان و مجموعه قضات گرانقدر دادگستری استان فارس در ایجاد امنیت و آرامش شهر و شهروندان ستودنی و قابل تقدیر است.

ایزدی اظهار داشت: دستگاه قضایی استان در امنیت سرمایه گذاری و حمایت از واحد‌های بزرگ اقتصادی و همچنین بازگرداندن واحد‌های راکد به چرخه تولید نقش بسزایی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد: امسال ۳۶ طرح بزرگ و تاثیر گذار صنعتی و معدنی با اشتغال‌زایی بالا و با سرمایه گذاری ۳۸۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که در ایجاد صنایع پایین دستی، توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار تاثیر بسزایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس نیز در این جلسه گفت:خوشبختانه در سال جاری هیچ گونه شکایتی از سازمان صمت رخ نداده و تلاش و کوشش این سازمان در جهت رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و معدنی و تامین کالا‌های اساسی به خوبی مشهود است.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان