کد خبر: ۱۴۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

دادستان استان یزد مأمور پیگیری حادثه اتوبوس سربازان زابلی شد

حسب دستور ریاست قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری استان یزد مبنی بر پیگیری سانحه اتوبوس سربازان، رئیس کل دادگستری به همراه تعدادی از مقام های قضایی از سربازان سانحه دیده در بیمارستان شهید رهنمون یزد عیادت کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ، صبح امروز حسب دستور رئیس قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری یزد به همراه تعدادی از مقامات قضایی استان به عیادت سربازان سانحه دیده زابلی رفتند و در این عیادت که دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان، دادستان نظامی استان، بازرس کل استان یزد، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب یزد و مدیرکل پزشکی قانونی حضور داشتند، وضعیت جسمی سانحه دیدگان ارزیابی و از عوامل پزشکی بیمارستان شهید رهنمون گزارش روند درمان و اقدامات صورت گرفته اخذ گردید.

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد پیگیری علل و عوامل حادثه خواستار شد و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد به عنوان مدعی العموم مأمور پیگیری این حادثه گردید.

با دستور رییس کل دادگستری استان یزد، مقرر شد مدیرکل پزشکی قانونی در اسرع وقت نسبت‌به بررسی پرونده بالینی و معاینه مصدومان و تعیین نوع و میزان صدمات وارده در بیمارستان اقدام کنند تا در دادرسی پرونده تسریع صورت گیرد.

در ادامه پیرامون تحویل اجساد حادثه مقرر شد پزشکان سریعاً در اسرع وقت نسبت‌به معاینه و تحویل اجساد به بازماندگان اقدام نمایند.

دهشیری در پایان بر بررسی علت یا علل حادثه مقرر تاکید کرد و گفت: دادستان شهرستان تفت که حادثه در آن منطقه اتفاق افتاده باید سریعاً با ارجاع امر به کارشناس رسمی نسبت‌ به بررسی علت یا علل حادثه پیگیری و اظهار نظر کند.


انتهای پیام/ع

منبع: فارس
نظرات بینندگان